Venres de Viva Voz

3ºB preséntanos "O merdeiro" no Entroido vigués

O alumnado de 3ºB presentamos no noso Venres de Viva Voz o traballo da investigación que fixemos sobre o entroido vigués. Unha tradición que se está a recuperar na nosa cidade coa figura do “merdeiro”

Grazas 3ºB!

"Avós contra marcianos" por 3ºA

O alumnado de 3ºA presentamos no noso Venres de Viva Voz o conto“Avós contra marcianos” para aprender o valor do respecto aos nosos maiores, recordando que eles tamén foron novos e audaces, e merecen a nosa admiración e cariño.

Grazas 3ºA!

"Os museos de Vigo" por 4ºB

O alumnado de 4ºB presentamos no noso Venres de Viva Voz  “Os museos de Vigo” , investigación feita dentro do PDI do cole “Vigo, cidade de cores”. Estudiamos cómo é un museo, o seu funcionamento, normas de comportamento que debemos cumprir, os seus tipos e o persoal que traballa neles. Rematamos cun percorrido polos museos máis representativos da nosa cidade.

Grazas 4ºB!

Venres Viva Voz 4º A: "Oliveira querida"

O alumnado de 4ºA presentamos no noso Venres de Viva Voz unha poesía adicada a árbore emblemática da nosa cidade: “A OLIVEIRA”. A nosa investigación do PDI deste ano vai sobre esta árbore, as súas características, historia e o motivo de convertela no emblema de Vigo. Estivemos traballando a rima e así entre todos e todas adicamos esta poesía a nosa “Oliveira querida”.

Grazas 4ºA!

5ºB preséntanos "O Porto de Vigo"

O alumnado de 5ºB presentamos no noso Venres de Viva Voz unha investigación sobre o Porto de Vigoa súa evolución ao longo da historia, as súas funcións, partes e importancia desta infraestrutura na nosa cidade.

Grazas 5ºB!