RECOMÉNDOCHE UN CONTO

Os cativos de 4 anos B encántalles a lectura , e na caixa viaxeira da aula teñen gran variedade de contos da biblioteca que renovamos con frecuecia. Por iso non quixeron perder a ocasión de recomendarvos algúns dos seus contos favoritos. Tanto libros informativos, novidades lectoras ou álbumes ilustrados ... son algúns dos seus favoritos.

Non vós perdades estas recomendacións . Ata pronto e boa lectura!!!

A CAIXA DOS CONTOS MÁXICOS

Este curso en Educación Infantil comezamos cun novo recurso de animación á lectura ao que chamamos "Caixa/bolsa dos libros máxicos" . Unha caixa cun conto moi especial que virá acompañado de material manipulativo e experiencias para traballar a través do conto .

Os contos escollidos foron : " Un libro" de Herve Tullet para o alumnado de 3 anos, "Mi pequeña habitación " de Jo Witek para o alumnado de 4 anos e " El gran libro de los superpoderes " de Rocio Bonilla.

CONTACONTOS " CROCODILO NAMORADO"4ºA

O alumnado de 4º A visitou as clases de 3 anos para realizar un contacontos moi especial. O conto escollido foi " Crocodilo namorado". A parte da súa lectura engancharon aos nenos cunha canción moi pegadiza e aproveitando a celebración do entroido realizarón máscaras de crocodilo cos mais pequenos. Unha experiencia moi enriquecedora onde pequenos e maiores  traballan xuntos.

Resultado de imagen de crocodilo namorado