A CAIXA DOS CONTOS MÁXICOS

Este curso en Educación Infantil comezamos cun novo recurso de animación á lectura ao que chamamos "Caixa/bolsa dos libros máxicos" . Unha caixa cun conto moi especial que virá acompañado de material manipulativo e experiencias para traballar a través do conto .

Os contos escollidos foron : " Un libro" de Herve Tullet para o alumnado de 3 anos, "Mi pequeña habitación " de Jo Witek para o alumnado de 4 anos e " El gran libro de los superpoderes " de Rocio Bonilla.

CONTACONTOS " CROCODILO NAMORADO"4ºA

O alumnado de 4º A visitou as clases de 3 anos para realizar un contacontos moi especial. O conto escollido foi " Crocodilo namorado". A parte da súa lectura engancharon aos nenos cunha canción moi pegadiza e aproveitando a celebración do entroido realizarón máscaras de crocodilo cos mais pequenos. Unha experiencia moi enriquecedora onde pequenos e maiores  traballan xuntos.

Resultado de imagen de crocodilo namorado

Olga Cuervo

Olga Cuervo visitou, este martes 15 de xaneiro, o noso cole. Deleitounos cun contacontos moi divertido do que puidemos gozar todo o alumnado de infantil. Grazas por facernos pasar unha mañá inolvidable.

AS MOCHILAS COMEZAN A SÚA VIAXE

As mochilas viaxeiras comezan a súa andaina neste curso 2018-2019. Estes foron os afortunados neste mes de outubro.Só fai falla ver as súas caras para darse conta do moito que van a gozar das mochilas en familia.