Convivencia

CONSELLO DE NENOS E NENAS

O CEIP Plurilngüe Frian Teis comeza este curso escolar 22-23 unha nova andadura no desenvolvemento da convivencia positiva.

Os nosos nenos e nenas son as persoas protagonistas da súa aprendizaxe e coa súa voz expoñen, analizan, median e atopan solucións para o conflictos e desencontros que xorden habitualmente na dinámica escolar a través do CONSELLO de NEN@S.

MULLERES NA CIENCIA

Nestes días para conmemorar o Día da Muller, 8 de marzo, estivemos a investigar  en cada aula unha muller científica, xa que o noso PDI " Science, un ano con-ciencia" trata deste tema e somos conscientes de que hai moitas mulleres que sobresairon neste ámbito.

Creamos un mural conxunto

8 MARZO

e  unha revista dixital

Conmemoramos o Día da Paz 2018

O martes 30 de xaneiro, conmemoramos o "Dia Escolar da Paz e a non violencia 2018";cun acto sinxelo no patio, a unha, tamén quixemos sumarnos a inicitiva da asociaión "Bicos de Papel" para conmemorar o "Día do cancro infantil" que se conmemora o vindeiro 15 de febreiro.

Construímos un lazo con todo o alumnado do colexio, poñendo enriba das nosas cabezas un papel dourado, mentres cantabamos a canción "Quero verte feliz outra vez"de IMusicar.

NAVEGA CON RUMBO POLO CIBERESPAZO ...

Moitos de nós empregamos a Internet acotío: para buscar información, facer un traballo, investigar sobre o noso tema favorito; tamén para xogar, escoitar música, comunicarnos cos amigos/as... Resúltanos útil, práctica e moi divertida, pero ... debemos empregala de xeito responsable, de forma que o seu uso nunca constitúa para nós un perigo.

O Colexio Profesional de Enxeñería Informática de Galicia,en colaboración coa Xunta de Galica, ofrece o Plan Navega con Rumbo polo Ciberespazo co obxecto de que os usuarios da Internet sexamos conscientes dos riscos agochados na rede e, consecuentemente, podamos protexernos deles.Juan estivo hoxe no centro co alumnado de 5º e 6º de EP e achegoulles moitas normas  para navegar con seguridade na Rede. Faloulles das situacións que entrañan riscos e de como evitalas, escoitou as súas experiencias e respondeu as súa preguntas. Ademais de expor moitas pautas de actuación, fixo fincapé na seguinte recomendación:

NON FAGAS NADA POR  INTERNET  QUE NON FARÍAS NA  VIDA REAL.

(Preme na foto para ver outras imaxes)