Aviso importante sobre os números de teléfono

O novo teléfono para avisos importantes ou consultas é:

telefono

Secretaría..........886120161

FAX....................886120162

SOMOS UN CENTRO...

logo plambe

innovación educativa

redetic

buenas prácticas

logo agrupaciones escolares potenciación de linguas extranxeiras

EDIXGAL

III ENCONTROS BIBLIOTECAS ESCOLARES  II CONGRESO ESCUELAS 2.0
MOSTRA DO ENSINO premio "A lingoa sabe a pan"  plan proxecta  XOGADE
consumo froita fresca abalar      abalarMobil  eva
defensaensinopancarta

SESIÓNS DE RUGBY

O pasado día 15 de marzo tivemos dúas sesións prácticas do apaixoante deporte do Rugby. Veu Diego, un adestrador da federación galega de Rugby. Lembrade que todos e todas aquelas que esteades interesados/das en comezar co rugby podedes dirixirvos ás instalacións da ETEA e probar. Ánimo!!!

Premio Vigolandia 2016

A alumna, Vega Cristina, de 6º conseguiu este ano o premio de Vigolandia polo seu debuxo: "Pon cor ó Nadal"

Na galería do Concello o Sr. Alcalde en compañía da Concelleira de Educación, Olga, máis os patrocinadores do evento reuniron ós/ás gañadores/as de todos os colexios para darlles unha morea de agasallos.

Vega recolleu os agasallos da man do Sr. Alcalde en compañía da mestra Luz, a súa tirora e a súa nai. Cando chegou ó cole mostrou a todos os seus compañeiros todo o que lle regalaran. Todos pousaron moi felices para a foto.

Noraboa, Vega, excelente traballo!

Celebración do Día da Muller traballadora

Hoxe, 8 de marzo, "Día da Muller traballadora" realizamos un acto sinxelo, pero moi significativo.

O alumnos e alumnas de 3ºB fixeron de mestres/as de ceremonias no salón de actos para cantar todos e todas xuntas o rap que tan maxistralmente compuxeron e interpretaron.

Nunha caixa preparada para tal fin, o alumnado de todo o colexio, deixou os seus debuxos sobre mulleres do circo.

Á hora da salida os familiares que se achegaron ó patio puideron contemplar algúns destes traballos.

Queremos que todos os días sexan 8 de marzo!