AGASALLO PARA TODXS

E TI... QUE VAS FACER?

O CEIP PLURILINGÜE FRIAN-TEIS DESÉXAVOS

FARO DA ESCOLA 2020

Como en anos anteriores , o noso colexio participou na V edición do Faro da Escola. Este ano,dada a crise do COVID-19,

algo máis particular, onde soamente tivemos unha páxina de xornal por centro.

A nosa páxina, a número 24, foi adicada ao noso PDI: “Vigo, cidade de cores”, concretamente o aprendido nas aulas quedou reflexado na páxina do Faro da Escola.

Curiosidades que o noso alumnado expresou en Sabías que?

Ainda que no xornal soamente puidemos recoller unha curiosidade por aula, as  aportacións de todo o alumnado (dende a casa) queda plasmada  no seguinte recurso interactivo:

PROPOSTA DE TRABALLO POR NIVEIS

Prezadas familias:

Contamos con que todas esteades ben, máis que nunca temos que ser unha familia,"a familia do C.E.I.P. Plurilingüe Frian-Teis".

O Equipo docente dos ditintos niveis presentámosvos unha proposta para axudarvos a pasar estes días, tan diferentes, con actividades escolares. Está inspirada na programación anual e esperamos que a poidades levar a cabo.

En cada proposta de nivel aparecen os correos electrónicos de contacto dos/as mestres/as para solventar dúbidas.

Moito ánimo e "RESISTIREMOS" e seguimos a estar moi orgullosos/as de vós!

#Sentidiño

...e tede sempre a vosa máscara preparada.

Premede no voso nivel para a proposta semanal.