Aviso importante sobre os números de teléfono

O novo teléfono para avisos importantes ou consultas é:

telefono

Secretaría..........886120161

FAX....................886120162

"Orballando novas"

Informativo do tempo: "Orballando novas"

Arrincamos un novo proxecto interdisciplinar que realizaremos nos niveis de 5º e 6º, un informativo semanal do tempo que decidimos bautizar co nome: "Orballando novas". Eliximos ese nome neste momento de seca histórica, para deste xeito, invitar á chuvia, a vir e quedarse uns días connosco.

Cada mércores, facendo coincidir co programa de "Prensa Escola" da Voz de Galicia, estudaremos en profundidade o tempo meteorolóxico pronosticado para a fin de semana. Deste xeito pensando no P.D.I. deste curso "Vivindo san no cole Frian" queremos axudar á Comunidade Educativa a que organicen a súa fin de semana saudablemente dependendo do tempo: un paseíño en bici, unha ruta polo monte, un baño na praia ou actividades a cuberto se o tempo non acompaña.

Con este traballo semanal aproveitaremos para colaborar co Proxecto MeteoEscolas que estreamos este curso; deste xeito uniremos distintos programas, plans, proxectos e departamentos que funcionan no noso colexio.

O traballo será de lectura das novas do tempo na prensa diaria, de búsqueda de información en meteogalicia.gal, de preparación de guións dos distintos programas, de traballo de fotografía para os distintos escenarios, de produción e realización do mesmo, etc. Para realizar todo este traballo contaremos co soporte técnico dos nosos ipads con distintas aplicacións e o noso interese. Empregaremos música e imaxes propias ou de dominio público.

Prestade moita atención e ata a vindeira semana!

Este programa podédelo seguir no Espazo Proxecta, na columna dereita desta páxina.

INICIÁMONOS NA ROBÓTICA

Presentamos o proxecto de robótica ao noso alumnado de 6º antes de comezar a Semana STEM. O mestre Edu presentounos dous tipos de robots  para irnos familiarizando co mundo da  robótica e da programación.

Moitas grazas profe Edu, aprendemos moito contigo!

Neste mesmo senso de actividades, o domingo 12 de novembro, o alumnado de 6º viaxou ata Mondariz Balneario para realizar unha semana de inmersión nas Matemáticas, Tecnoloxía, Robótica, Programación...

Desfrutade e aprendede moito!

Na seguinte ligazón podedes atopar fotos destas actividades:

PATINANDO CON BOMBA HACHE

A nosa compañeira Sara de lingua inglesa (Bomba Hache), recoñecida patinadora, deleitonos cunhas sesións prácticas de patinaxe. Deixamos unha reportaxe fotográfica das mesmas. Un pracer ter pasado este tempo coa túa presenza.

5º/6º

3º/4º

MES DA CIENCIA EN FRIAN

Novembro é o mes da ciencia no cole. Este ano como o Día da Ciencia en Galicia estivo adicado a Baltasar Merino, nós  aproveitamos esta conmemoración e imos a coñecer a obra de este científico galego.

Baltasar Merino Román foi un botánico do século XIX que realizou unha das obras pioneiras sobre a flora galega. O seu traballo de recolección abarca moitos concellos de Galicia e quedou reflexado nas súas publicacións. Ademais, fixo un gran traballo como meteorólogo.

No cole imos a investigar na obra deste científico para facer un traballo sobre botánica, catalogando as árbores do noso cole. E por outra banda imos coñecer os aparellos meteorolóxicos para instalar a nosa propia estación meteorolóxica.

Botánica e meteoroloxía en Frian grazas a Baltasar Merino!

INFÓRMATE NAS SEGUINTES LIGAZÓNS

NOMES COMÚNS E CIENTÍFICOS