"En abril...augas mil"

Volven as chuvias polo mes de abril

Cando xa pensabamos que saltabamos do inverno a primavera, un frente achégase polo norte para traer chuvias e un descenso térmico moi importante.

Presta atención ao seguinte informativo que preparou un grupo de alumnos e alumnas de 6º A.

LENDO BAIXO A MESMA ESTRELA

Ao finalizar o mes de marzo levamos a cabo a actividade "Lendo baixo a mesma estrela". Se ler é un pracer, ó aire libre aínda máis. No Frian temos a sorte de contar con gran variedade de espazos ao aire libre, por iso é unha oportunidade excelente de xuntar natureza e lectura.

Resultado de imagen de dibujo niños leyendo al aire libre

DÍA DA POESÍA : RECITANDO AO AMOR

Un día adicado a poesía e ao amor. Os finalistas foron obsequiados cun diploma acreditativo así como un presente moi especial. Grazas a todas por participar !!!

Aquí vos deixamos unha pequena mostra do recitado dalgúns poemas deste día tan especial.