Tempo de descanso e lecer!

Chega o tempo de descanso e lecer, e non queremos deixar a ocasión de desexarvos unha felices vacacións de verán dende a

Comunidade Educativa do CEIP Plurilingüe Frian-Teis!

Desfruta dun verán moi activo!

Deixámosvos a ligazón á relación de libro e materiais do vindeiro curso

Frianteir@spolo mundo 2019

Galería fotográfica da nosa viaxe a Cantabria, xuño 2019

1º Día viaxe de ida: Praia das Catedrais, Candás, Albergue

2º día: Cabárceno e Santander

3º día: Altamira, Soplao e Santillana del Mar

4º día, Fuente Dé e descenso do río Deva

Graduación 6º de primaria 2019

O pasado venres 14 de xuño o noso alumnado de 6º de primaria celebrou a súa "Graduación".

Esta promoción, que comezou o seu camiño escolar alá polo ano 2010, deixounos moitísimos recordos que poidemos desfrutar nun vídeo recopilatorio feito para tal ocasión polo mestre Jose con moito cariño.

Despois dunha comida organizada pola ANPA do colexio chegou o acto da Graduación en presencia das familias. Intercambio de agasallos, bicos, sorrisos, bágoas e fotos fixeron as delicias de todos.

Rematamos a celebración co tradicional lanzamento de birretes dende a entrada principal.

Ata sempre Frianciños e Frianciñas sempre estaredes no noso corazón!

Premendo na foto poderás ver a reportaxe e descargar as fotos