Somos un centro...

innovación educativa

redetic

buenas prácticas

logo agrupaciones escolares potenciación de linguas extranxeiras

EDIXGAL

abalar

III ENCONTROS BIBLIOTECAS ESCOLARES  II CONGRESO ESCUELAS 2.0
MOSTRA DO ENSINO premio "A lingoa sabe a pan"  plan proxecta  XOGADE
consumo froita fresca

abalarMobil
defensaensinopancarta

Aviso importante sobre os números de teléfono

O novo teléfono para avisos importantes ou consultas é:

telefono

Secretaría..........886120161

FAX....................886120162

Edición especial "Orballando novas"

A continuación presentamos a 7ª edición de "Orballando novas" o informativo do tempo que puntualmente, cada semana, estamos a publicar.

Nesta ocasión o alumnado de 6º B realiza un especial informativo sobre a nosa nova "Estación meteorlóxica", instalada recentemente no patio superior do colexio. Con este novo equipamento, froito da participación no programa Meteoescolas, seremos nos mesmos os que tomemos os datos máis representativos da meteoroloxía local que a continuación rexistraremos minuciosamente para o posterior tratamento.

Así que aquí vos deixamos con este monográfico sobre a nosa flamante "Estación meteorolóxica"

CLUB DOS SUPERSAUDABLES, MES DE DECEMBRO

Este mes celebramos a “3º edición dos Premios Merendas Saudables”

Como cada mes, as comisións saudables valoran os datos dos calendarios de merendas que ten cada aula do cole e reparten as invitacións do premio.

Nesta ocasión, todas as clases premiadas están invitadas ao “Xogo de pistas de Frianciño”. Unha actividade organizada polo departamento de educación física que combina unha búsqueda do tesouro coa actividade física e o traballo cooperativo.

Seguimos batindo récords de participación!

No seguinte vídeo podedes descubrir como celebramos que o mes de decembro foi un mes supersaudable no cole Frian.

GRAZAS PROFE JOSE POLA ACTIVIDADE

E GRAZAS A TODOS E TODAS POR SER TAN SUPERSAUDABLES!

A nosa estación meteorolóxica

En novembro co gallo da celebración do mes da ciencia no cole e aproveitando que este ano o Día da Ciencia en Galego estivo adicado a Baltasar Merino.

Nós, investigamos a este científico galego e descubrimos que ademais de adicarse á botánica tamén foi un gran meteorólogo.

Imitando a Baltasar Merino, fixemos un traballo de botánica catalogando ás arbores que temos no cole. E por outra banda, coñecimos os aparellos meteorolóxicos que utilizou nas súas investigacións sobre o estudo da climatoloxía.

Como este curso estamos no programa de meteoescolas, instalamos a nosa propia estación meteorolóxica.

Ao longo desta semana, na hora de biblioteca, visitaremos a estación meteorolóxica para coñecer os aparellos de que consta. E imitando ao noso científico galego, Baltasar Merino, faremos medicións co pluviómetro, termómetro, viraventos e anemómetro.

Ánimo meteorólogos/as, a investigar!

Se queredes, podedes botarlle unha ollada  á seguinte ligazón, donde faciamos a proposta de traballo: http://www.edu.xunta.gal/centros/ceipfrian/node/3241