Traballos Alumnos/as

Obradoiros en 6º de primaria durante o primeiro trimestre

Durante o primeiro trimestre tivemos tres tipos de obradoiros:

-Obradoiro de Igualdade do programa do Concello “Camiña con nós pola Igualdade”.

-Obradoiro de prevención da Drogodependencia organizado polo Concello.

-Obradoiro de Sexualidade, impartido por Marisol, matrona do Sergas.

Proxecto 3: "Máster Chef"

O último proxecto do trimestre está adicado á nutrición e aos hábitos de alimentación saudable.

Temporalización: 15 de novembro ata 20 de decembro.

O plan de traballo recollémolo, como nos proxectos anteriores, nun “genially”:

Continuamos a traballar en lingua a elaboración de esquemas, esta vez, fixémolos dos aparellos da nutrición.

En plástica debuxamos os aparellos e fixemos unha práctica co sistema respiratorio.

As tarefas finais do proxecto foron as seguintes:

1.- Elaboramos unha bebida isotónica propia: Cada alumna e alumno inventou un nome para a súa bebida. Deseñou, coa ferramenta dixital canva, a etiqueta para o envasado tendo en conta as partes imprescindibles de toda etiqueta comercial. E para finalizar prepararon un vídeo para publicitar o seu produto. Pon unha bebida isotónica na túa vida:

Promocionando as nosas bebidas isotónicas:

2.- Deseñamos un almorzo saudable: o último día de curso almorzamos todos e todas xuntos/as no cole. Foi unha experiencia moi gratificante, practicando hábitos saudables e compartindo cos compañeiros/as uns intres inesquecibles.

 

En 5º de primaria o porxecto foi seguido a través da seguinte "Genially"

 

Realizamos tres tarefas:

1º- Libros cooperativos dos distintos aparatos

2º- Mapa conxunto do corpo humano

3º- Consellos saudables sobre os distintos aparatos.

 

2º Mapa conxunto do corpo humano

Proxecto 2 : "Frian Express"

Continuamos a nosa viaxe por Europa, España e Galicia pero esta vez traballando o relevo e o clima.

Temporalización: 16 de outubro ata o 15 de novembro.

Motivación: En “Máis e mellor actividade física”, co profe de Educación Física, a partir de un circuíto de exercicios físicos cada equipo atopou un sobre. No sobre viña o nome e a imaxe dun prato típico dun país europeo. Tiñan que adiviñar o país, buscando información cos seus ordenadores, e escribir a receita do prato. En lingua galega traballamos as receitas como tipo de textos prescriptivos.

A partir de aquí presentamos un “genially” que vai ser a folla de ruta para o desenrolo do proxecto. Cada alumno e alumna ten a folla de ruta no eva e así saben en cada momento en que fase do proxecto se atopa.

As tarefas finais do proxecto foron:

1.- Planificamos por equipos, en google my maps, unha viaxe ao país que nos tocou investigar a receita do seu prato típico. Despois da súa elaboración fixeron unha exposición da súa viaxe aos demais compañeiros/as.

VIPE

 

VIP

 

VOANDO VOU, VOANDO VEÑO

EXPERTOS EN ARTES MARCIAIS

 

VIAXE A ALEMAÑA

 

HELSINKI

 

VIAXE PRATO TÍPICO

VIAXE A RUSIA

 

2.- Continuamos ampliando o mural colaborativo de Europa. Situamos os sistemas montañosos e os ríos principais. Este mural o utiliza o profe de Educación Física cos circuítos en “Máis e mellor actividade física”.

Ligazón ao traballado en MMAF http://www.edu.xunta.gal/centros/ceipfrian/node/3236

 

 

 

En 5º de primaria a motivación realizouse do mesmo xeito na sesión de Máis e mellor actividade Física, tendo en conta que a nosa viaxe correspóndese co territorio español. A folla de rua quedou marcada polo seguinte plan de traballo:

As tarefas finais do proxecto foron: 1.- Planificamos por equipos, en google my maps, unha viaxe a través de España que nos tocou investigar a receita do seu prato típico. Despois da súa elaboración fixeron unha exposición da súa viaxe aos demais compañeiros/as.

VIAXE A ANDALUCÍA

VIAXE AO PAÍS VASCO

VIAXAR EN GLOBO A VALENCIA

 

A NOSA VIAXE A CATALUÑA

 

Proxecto 1: "Preparados/as, listos/as..."

Comezamos o curso facendo un percorrido polos países de Europa e polas Comunidades Autónomas e provincias de España.  

 

 -Temporalización:  mes de setembro e primeira quincena de outubro.

 -Motivación:  En 6º  apareceu un mapa de Europa que lle faltaban pezas. Por equipos buscaron, cos seus ordenadores, mapas para identificar os países que faltan para completar o puzzle. Tamén investigaron por que  había dúas cores para os países. Decatáronse enseguida da existencia da Unión Europea e empezaron a informarse en que consiste.

 

A partir de aquí presentamos un “genially” que vai ser a folla de ruta para o desenvolvemento do proxecto. Cada alumno e alumna ten a folla de ruta no eva (entorno virtual de aprendizaxe)  e así saben en cada momento en que fase do proxecto se atopa.

6º de PRIMARIA

 

-As tarefas finais do proxecto foron:

1.- Elaboramos un vÍdeo coas bandeiras dos países da U.E: en lingua fixemos rimas cos nomes dos países da Unión Europea, cos seus xentilicios e as súas capitais. En plástica pintamos as bandeiras. O noso traballo “Xogamos con bandeiras” quedou así de divertido:

 

O alumnado de 5º de primaria seguiu o mesmo proxecto tendo como referencia a xeografía de España e elaborou o seguinte vídeo:

 

 

2.- Fixemos un mural  colaborativo de Europa entre as dúas aulas de sexto.

 

3.- Na materia de lingua galega, coa ferramenta dixital Freemind, fixemos esquemas dos órganos de goberno da U.E. Traballamos o regulamento como tipo de texto prescriptivo. Como os órganos de goberno funcionan a partir de regulamentos internos, nós decidimos elaborar os nosos Regulamentos de aula para organizar as normas de convivencia durante o curso.

 

 

 

Continuamos cos debates en sexto

 

     O alumnado de sexto segue coa iniciativa de facer debates cos temas que máis lle preocupa. Iniciamos as sesións dos debates co tema: “CASTIGOS SI versus CASTIGOS NON”. Debido as características do horario escolar non deu tempo a rematar. Quiseron seguir con este mesmo tema pero engadindo unha premisa máis. Argumentaron as súas ideas sobre si os castigos deben ir en “piña” , é dicir, toda a clase en conxunto  se non se sabe que alumnado non respectou as normas do noso regulamento de clase. Por iso, o seguinte debate titúlase:

“ CASTIGOS EN PIÑA SI versus  CASTIGOS EN PIÑA NON “.

 

       Lembrando as palabras  do noso moderador: “ Desfrutade do debate”

 


Seguiremos traballando a argumentación!!

 

 

Powered by Drupal - Design by artinet