Meteoescola 19-20

A nosa estación meteorolóxica

Este Programa de Plan Proxecta dotounos de recursos para Mellorar as competencias do alumnado en temas medioambientais e das ciencias da Terra e promover a investigación na escola, mediante a observación directa do tempo no seu centro e a contorna, así como desenvolvendo diversas competencias de xeito interdisciplinar. Máis concretamente empregamos este plan para dar a coñecer a comunidade educativa un pronçostico do tempo para que sepan planificar o seu tempo de ocio dunha maneira activa.

O coñecemento do tempo do noso entorno permitiranos unhas mellores colleitas no noso horto escolar onde cultivamos distintos tipos de produtos ecolóxicos pensando nunha alimentación saudable.

Repartimos en dous apartados as actividades realizadas ao longo destes dous cursos:

Informativo do tempo: "Orballando Novas"

Actividades varias

A nosa estación meteorolóxica xa luce así de estupenda na páxina de Meteogalicia, no apartado de Meteoescolas.