Orballando novas

"En abril...augas mil"

Volven as chuvias polo mes de abril

Cando xa pensabamos que saltabamos do inverno a primavera, un frente achégase polo norte para traer chuvias e un descenso térmico moi importante.

Presta atención ao seguinte informativo que preparou un grupo de alumnos e alumnas de 6º A.

"Orballando novas" vaise de Entroido

Nesta edición de "Orballando Novas", o alumnado de 5°B, en plena celebración do entroido no CEIP Plurilingüe Frian Teis, aporta unha breve predición metereolóxica para ter unha idea do tempo que fará nas cidades e localidades onde se celebran os principais Entroidos de Galicia, de España e do mundo. Por se alguén pensa en desprazarse…

Bo traballo!

"Chegou o anticiclón" por 5ºA

O alumnado de 5ºA, responsable no informativo do tempo desta semana, explícanos a presenza do anticiclón que estas a desfrutar despois dos últimos días de chuvia.

Aproveitaron o momento da "Milla diaria" para facer unha entrevista a pé de patio. Prestade moita atención.

Pasaron "Gabriel" e "Helena" cicloxéneses explosivas

O curso de 6ºB foi o encargada de realizar o 8º programa do noso informativo do tempo "Orballando novas", nesta ocasión "Gabriel" chamou a nosa atención; tamén nos interesamos polas baixísimas temperaturas rexistradas en Norte América. Prestade moita atención:

"Se chove..que chova"

Nesta semana aconteceron moitas novas relacionadas co tempo meteorolóxico: choivas abundantes, refachos de ventos intensos, lúa de sangue, mareas vivas, temporal de neve....Neste capítulo de "orballando novas" o alumnado de 6º A da cumprida información. Tamén realizan unha entrevista a pé de rúa coa seguinte pregunta:

"Nun día de choiva se tes que desprazarte pola rúa como te mollas máis se vas correndo ou camiñando?"

Pensade as vosas respostas antes de ver o seguinte programa!