Aliménta-T ben

5º B no seu Venres de Viva Voz

Esta semana  os alumnos e alumnas de 5º B presentan no seu Venres de Viva Voz outra receita

Terroríficamente Saudable “Bombóns de froitas”. Ademais de preparar este prato, estiveron investigando na historia dun aparello de cociña moi utilizado, o microondas. Engadindo a súa exposición un detallado informe sobre os cambios de estado.

Disfrutando e aprendendo na cociña!!

GRAZAS 5º B

SIII CHEF!!!

O alumnado de 4 anos A e 4 anos B , con motivo do proxecto deste ano " Vivindo san no cole Frián", os venres de cada semana levarán a cabo obradoiros de cociña con receitas riquísimas e moi apetecibles. Este venres comezamos coa elaboración de paté. Saiu riquísimo e moi san como nos gusta. Vaia chefs mais excelentes!!!

Crema de cabaza arrepiantemente saudable (5°A)

Un   venres   máis   gravamos   aos   alumnos   e   alumnas   do   cole   no   seu  "Venres   de   Viva   Voz".   Esta   semana   5°A  preséntanos   unha   receita terroríficamente   Saudable .   Tomade   nota   e   a   cociñar    “Crema   de cabaza”.

Bo proveito, e grazas por mostrarnos esta receita tan saudable!

Traballando a terra

Os alumnos de Educación Infantil dende os máis cativos ata os de 5 anos, plantamos sementes de verduras e hortalizas, traballando a terra e ilusionados por ver o que acontecerá. Cando se den os primeiros brotes os transplantaremos ao noso horto escolar.

1.              Resultado de imagen de niño plantando

SEXTO E QUINTO CON PEPE SOLLA EN “DALLE VALOR AO PEIXE"

pepe solla

Con motivo do Proxecto Documental Integrado deste curso“Vivindo San no cole de Frian “, o alumnado de sexto saímos o mércores 4de outubro e quinto o xoves 19 de outubro  ao Mercado do Progreso para participar na actividade Showcookings científicos do CSIC“ Dalle valorao peixe ” con Pepe Solla, resultado da colaboración  do grupo

Vegalsa-Eroski e Familia mailo Concello de Vigo no programa COMErico VIVEsan, e realizada por Graciela, do Instituto de Investigacións Mariñas do CSIC, coa inestimable axuda do chef Pepe Solla que é propietario dun restaurante galego cunha Estrela Michelín.

Visitamos postos de peixes. Ensináronnos a recoñecer o peixe frescoe a saber interpretar a información das etiquetas que acompañan ó peixe que está a venda. Tamén descubrimos todos os datos que aportan as etiquetas dos peixes conxelados e dos precociñados.

Despois cociñamos con Pepe. Elaboramos“ Xurelo con salsa de maionesa e salsa de chumichurri ”.

Puxémonos as súas ordenes e salgamos, mesturamos, rebozamos, batemos…e sobre todo degustamos a saborosa receita que preparamos.

Obxectivo  da actividade cumprido :

SÍ QUE LLE DEMOS VALOR AO PEIXE!

Grazas Pepe e OÍDO COCIÑA!!

E ata saímos na prensa