Aliménta-T ben

MAKEY MAKEY

"Makey Makey: Unha Invención Kit para Todo o mundo" é unha

ferramenta de invención electrónica e xoguete que nos permite

conectar obxectos diarios a programas de computador.Utilizando un

taboleiro de circuíto, uns alligator clips e un cable de USB, os usos de

xoguete mediante un bucle pechado de sinais eléctricos que se  envían

ao computador ou cun golpe de teclado ou sinal de clic do rato.

A través do makey makey realizamos  nas aulas de Infantil unha exposición de diferentes

froitas de temporada e analizamos os beneficios do seu consumo.

FRACCIÓNS DE FROITAS

Os nenos e as nenas de de Primaria estivemos traballando hábitos de comida saudable. A partir das fraccións descubrimos que as matemáticas son moi necesarias na cociña. E ademais, as cociñas nas nosas casas están cheas de textos prescritivos:

as receitas.

Deste xeito,a partires das Mates, da Língua e das Ciencias descubrimos a importancia de tomar froita variada nas nosas merendas.

A froita é un alimento imprescindible na nosa alimentación polo seu aporte de vitaminas e xerador de enerxía.

Desciframos a receita das “Brochetas de froitas”, puxemos en práctica as fraccións calculando as cantidades de ingredientes necesarios para toda a clase, peelamos, cortados e decoramos…..

Así quedaron as nosas brochetas de froitas.

froita

Se premedes na foto poderes ver como as fixemos e a receita

INAUGURAMOS A HORTA ESCOLAR

horta 1

Hoxe, día 14 de febreiro, tivo lugar no CEIP Frian-Teis, a inauguración do horto escolar.

Gerardo, o encargado do horto, explicounos como temos que facer para que o noso traballo sexa fructífero.
horto 3
O horto está dotado de dez bancais, sete abertos e tres invernadoiros.
Agora só queda poñer
« mans á obra ».
horto 2

Amorodos con nata

En 5 anos B elaboramos amorodos con nata para merendar.

Puxémoslle cariño e amor e saiu unha merenda moi rica!

Facemos macedonia

A clase de 5 anos B elaboramos unha saudable merenda con froitos diferentes: bananas, amorodos, mazás e mandarinas.

Aprendimos que a comida saudable tamén pode ser moi moi sabrosa, e que canto máis diferenzas, máis riqueza.

A nosa clase é moi rica porque a formamos persoas de diferentes culturas, pero á vez somos iguais porque pertencemos a un mesmo equipo.