Aliménta-T ben

MERENDA DE NADAL COMPARTIDA

MERENDANDO SAN  POLO NADAL NO FRIÁN

O día 21 de decembro o alumnado de 3º A e 3º B reunímonos para compartir e festexar o Nadal cunha merenda saudable, Karaoke e baile.

Antes de empezar tivemos unha sorpresa extraordinaria: VEU PAPÁ NOEL as nosas clases, saudou a todos e entregounos un agasallo doce.

Tras esta profunda emoción comezou a merenda, onde gozamos do sabor de moitosprodutos saudables: numerosos postres caseiros, os que trouxeron o alumnado de 3º B e 3º A, e de 6º e 5º de Educación Primaria do CEIP Plurilingüe Frián Teis.

Froita variada: mandarinas, uvas, mazás e plátanos. Este último en forma natural e desecado. Así coma froita en almíbar.

Froitos secos variados e olivas.

Bocadillos diversos e pan con olivas.

Queixos en porcións e miniqueixos.

E outros produtos non saudables: galletas, patatillas, gusanitos e palomitas.

Unha merenda que foi un éxito por compartir, gozar e merendar SAUDABLEMENTE, e que logo continuamos con karaokes e bailes de Nadal.

FELICITANDO O NADAL

POSTAIS E MENSAXES DE NADAL SAUDABLES

Dentro do PDI do CEIP Plurilingüe Frián Teis:

Todos somos activ@s. Súmaste?

O grupo de 3º B escollemos o tema VIDA SAUDABLE.

Na época do Nadal realizamos varias actividades de vida saudable: merenda saudable, karaokes e bailes compartidos con 3º A e elaboración de Postais de Nadal, unha para o centro e outra específica de produtos saudables.

Nesta ocasión os alumn@s  de 3º B elixiron as personaxes que ían decorar as súas postais practicando deportes, para levar unha auténtica vida saudable, aportando tamén algúns consellos saudables para estas datas.

PATATA DE AIRE

O pasado venres a través do avo de Aldara coñecimos a patata de aire ou chaiote, fruto atopado tamen nas instalacións do colexio.

O pelamos, o cortamos e cociñamos,...non nos quedaba outra que probalo!

patat de aire

Estaba boísimo, e estamos deseando repetir a experiencia,….

Moitas gracias

RETO SAUDABLE NO NADAL

Este mes tivemos que organizar un novo premio para esas merendas tan saudables que estamos a tomar en tódolos recreos, así que como todas as aulas están a ser en máis dun 75% de saudables e decidimos proporvos un reto:

Así que puxémonos a traballar e montamos as árbores.

Reto conseguido !!!

Chegou o momento de degustalas e acompañalas con chocolate quente.

Que ricas !!! Que divertido!!!

MOITAS GRAZAS A TODOS E TODAS POLA VOSA COLABORACIÓN.

árbore Nadal froita

SABOREANDO POMELOS

pomelos

As alumnas e alumnos de 1º A e B tivemos a oportunidade de probar os pomelos, algún de nós por primeira vez.

Foi unha bonita experiencia: observamos a súa cor, ulimos, e probamos o seu zume.

Ademáis de aprender que alimenta moito e que é moi saudable, compartimos un bo momento os dous grupos xuntos.