Aliménta-T ben

VIVIMOS SAN NO COLE FRIAN

vida saudable

Un ano máis comenzamos unha nova andaína cun proxecto Documental  Integrado no que queremos que toda a Comunidade educativa esté implicada, e fomentar unha vida sana e saudable.

Arrincamos cunha encuesta onde analizaremos os hábitos e preferencias na alimentación do noso alumnado e a súa actividade física.

Agora é o momento de dar algunhos consellos,recordar algúns datos e solicitar  a vosa colaboración

NAS AULAS DE RELIXIÓN

Os alumnos e alumnas de 4º A e 4ºB de Relixión fixeron un traballo de investigación sobre os froitos do Espirito Santo ( amor,bondade, paz...).

Cada froita ven representada por unha característica concreta.

As seguintes imaxes son parte do resultado acadado.

espírito santo1

espírito santo2

espírito santo3

espírito santo4

espírito santo5

DECÁLOGO VIDA SANA

Os alumnos e alumnas de 4º de Educación primaria estiveron a traballar nos aspectos positivos de levar unha vida saudable e crearon un decálogo con todas as conclusións ás que chegaron

XORNADA ACOLLIDA NO INSTITUTO

Hai un par de semanas os nosos alumnos e alumnas de 6º  visitaron o IES ROU como xornada de acollida para o próximo curso académico. No momento da merenda poderon degustar lambetadas, pero tamén saborosas froitas.

MOITAS GRAZAS !!!

instituto 2017

acollida insti 2

insti acollida 2107

MURAL PAREADO DA FROITA

Os alumnos e alumnas de 4 anos decoraron o corredor da súa planta cun fermoso mural sobre a froita e os beneficios que aporta.

mural froita infantil

SON UNS VERDADEIROS ARTISTAS !!!