Aliménta-T ben

O NOSO PDI "VIVINDO SAN NO COLE FRIAN"

super fianciño

Xa estamos chegando ao remate do curso es as aulas teñen o seu traballo documental preparado para  expor ao resto dos seus compañeiros e compañeíras. Neste link, pinchando no noso Supersaudable Frianciño, podedes comproabr o esforzo dos noso alumnos/as na búsqueda de información e o resultado final. Temos investigacións sobre o aceite, o pan, a bicicleta como medio de transporte saudable, as vitaminas, as froitas, os produtos  da horta e moitas e variadas receitas...

PONLLE AS PILAS O TEU BOCATA

pilas bocata

A Consellería do mar dentro do programa Aliménta-T ben trouxonos ao cole o Obradoiro "Ponlle as pilas ao teu bocata"coa finalidade de dar a coñecer a importancia das conservas de peixes e mariscos na nosa alimentación.

Mirade que bocatas montamos e nos "zampamos"

BISCOITO DE DANIELA

biscoito de daniela

Hoxe, 7 de maio , na clase de 3ºA todos e todas tomamos de merenda un rico biscoito gracias a Daniela.

Que Ricoooooo!!!

Moitas Grazas !!!

UNHA NOVA MERENDA SAUDABLE

merenda sofia 1

O pasado luns, 30 de abril,  a alumna Sofía de 2º A,  trouxonos unhas filloas deliciosas que preparou co seu pai a tarde do domingo.

merenda sofia 2

Quentámolas un pouco no microondas e comemolas todas!!!!
Umm estaban boísimas!!!
merenda sofia 3
 Grazas a Sofía e ao seu pai  tivemos unha merenda moi saudable que nos fixo despedir o mes de abril con enerxía para recibir ao mes de  maio.

I CONGRESO ALIMÉNTATE BEN

Os días 3 e 4 de maio, celebrouse no Palacio de Congresos e Exposicións de Galicia, en Santiago de Compostela, o I Congreso Aliméntate Ben  nos que, durante as dúas xornadas, reuníronse 500 escolares galegos de Primaria e Secundaria para reflexionar sobre alimentación saudable na infancia e na adolescencia.

Dentro desta iniciativa os nosos alumnos e alumnas presentaron os traballos realizados dentro do noso PDI "Vivindo San no Cole Frian" que conleva os proxectos educativos Aliméntate Ben, Máis e Mellor actividade Física e Móvete + e moito máis (Programacións de aula, Biblioteca,Tics, Música, Educación Físca, Lingua Inglesa...)

Consistiu nunha Feria-Exposición na que participamos 10 centros de Primaria amosando os nosos traballos e tivemos a posiblidade de coñecer outros Centros, participar en obradoiros e actividades lúdicas fomentando a nosa vida e alimentación saudable.

Accesit I congreso

O noso centro acadou un accésit pola labor realizada ao longo deste curso neste  Proxecto o que pretendemos continuar traballando ao longo dos vindeiros anos xa que a resposta da Comunidade Educativa é excepcional e a ela e a quen temos que agradecer este recoñecemento por parte da Xunta de Galicia.

entrega accesit