Aliménta-T ben

COMENZAMOS O REPARTO DE LEITE

reparto1

Comenzamos a volta de vacacións de Nadal co reparto de leite  para as nosas merendas saudables. Os alumnos e alumnas de 5º e 6º  serán os repartidores e encargados de levar ás aulas as bebidas.

reoparto 2

Se premes na foto poderás observar como son as nosas merendas na hora do recreo

reparto3

UN NOVO ANIVERSARIO SAUDABLE

Gala1

A alimentación saudable no noso colexio continúa  sendo unha liña prioritaria  é máis que evidente, xa que no curso de 2° A, Gala celebrou o seu aniversario, agasallando aos seus compañeiros e compañeiras cunhas bolsiñas de papel que contiñan bocatas moi apetecibles e saudables.

gala2

MOITAS GRAZAS GALA !!!

TALLER NAVIDEÑO SAUDABLE 2º PRIMARIA

Para celebrar un Nadal saudable fixemos un taller construíndo árbores navideñas con froita que despois foi moi divertido

comela.

BEBIDA ISOTÓNICA E ALMORZO SAUDABLE

En quinto e sexto estivemos traballando o proxecto “Masterchef Frian” sobre a nutrición .

Como tarefas finais do proxecto elaboramos unha bebida isotónica e degustamos dun almorzo saudable.

1.- Elaboramos unha bebida isotónica propia. Cada alumna e alumno inventou un nome para a súa bebida. Deseñou, coa ferramenta dixital canva, a etiqueta para o envasado tendo en conta as partes imprescindibles de toda etiqueta comercial.

E para finalizar prepararon un vídeo para publicitar o seu produto.

Pon unha bebida isotónica na túa vida:

Promocionando as nosas bebidas isotónicas:

2.- Deseñamos un almorzo saudable: o último día de curso almorzamos todos e todas xuntos/as no cole.

Foi unha experiencia moi gratificante, practicando hábitos saudables e compartindo cos compañeiros/as uns intres inesquecibles.

LÁCTEOS NA ESCOLA

Dentro do programa Aliméntate Ben  "lácteos na escola" o alumnado de Infantil e Primaria do noso centro participará na desgustación de leite durante os meses de Xaneiro e Febreiro fomentando así dende a Comunidade Educativa o consumo de lácteos.

lácteos na escola