Máis e mellor actividade física 17/18

OPERACIÓN SALVAR A FRIANCIÑO II

1- "Que non caia"

1- Que non caia.

Cambio de pica. Todos formando un corro ao sinal móvense cara á dereita para coller a pica do compañeiro. Obxectivo dar unha volta completa. Dobrado (dobre picas).

2- "Verme"

2- Verme.

Relevos, só que sentados un detrás doutro pasar hacia atrás o balón e o último levántase co balón e ponse de primeiro. Dobrado. Balizas verde-vermella, vermella-verde.

3- "Castelando"

3- Castelando.

Facer 3 castelos cos vasos, tras recorrido por relevos. Cada vez que se chega ao bloque no que están os vasos, colocar 1 vaso. Dobrado. Balizas amarela-azul.

4- "Cadea humana"

4- Cadea humana.

Cada neno dentro dun aro ou sobre un ladrillo. Ao principio da cadea un caldeiro con pelotas, ao final outro baleiro). Deben sen desprazarse vaciar o caldeiro cheo e chear o baleiro. Dobrado. Balizas verde-vermella, vermella-verde.