VISITAMOS O MERCADO DAS TRAVESAS

O alumnado de 4 anos visitou o xoves o mercado das Travesas.Non só gozaron da visita e  o pasaron xenial ,senón que ademais aprenderon un montón de cousas que sen dúbida as utilizarán moito no proxecto do cole deste ano.

3º OBRADOIRO DE COCIÑA " BATIDO DE CHOCOLATE"

Os pequechos das clases de 4 anos como todos os venres , levaron a cabo o seu 3º obradoiro de cociña.

Nesta ocasión fixeron unha receita moi deliciosa " Batido de chocolate" e  saíulles riquísimo. Non vos perdades os pasos e os ingredentes da receita porque se o queredes repetir na casa. Que aproveite!!!

Imagen relacionada

Unhas princesas están de aniversario!!!

Esta semana festexamos o aniversario de dúas princesiñas de 4 anos: Inés e Xulia.Moitas felicidades!!!

Batido quitapenas

O alumnado de 4 anos B continúa co seu segundo obradoiro de receitas de cociña. Esta vez fixeron un batido quitapenas moi saudable e enerxético e ademais inauguraron para a ocasión o super da aula. Non vos perdades todo o proceso!!

Resultado de imagen de dibujo niño cocinero

SIII CHEF!!!

O alumnado de 4 anos A e 4 anos B , con motivo do proxecto deste ano " Vivindo san no cole Frián", os venres de cada semana levarán a cabo obradoiros de cociña con receitas riquísimas e moi apetecibles. Este venres comezamos coa elaboración de paté. Saiu riquísimo e moi san como nos gusta. Vaia chefs mais excelentes!!!