Novas Ciclo

NOVA OFERTA EDUCATIVA: CICLO SUPERIOR DE MÁRKETING E PUBLICIDADE

13/06/2023 09:44
Europe/Andorra

Desde o próximo curso 2023-2024 o noso centro impartirá o Ciclo de Grao Superior CSCOM04 Márketing e Publicidade.

Charla FUAC para titulados CS Xestión de Vendas e Espazos Comerciais

A Fundación Universidade da Coruña (FUAC) ten o compromiso de abrir a porta das empresas ós alumnos e alumnas titulados universitarios e de Formación Profesional, para facilitar a súa incorporación ó mundo laboral.

Un ano máis,  o 13 de decembro, Amalia Borregueiro, técnica da área de Emprego da FUAC impartiu unha charla informativa sobre o programa de prácticas que a FUAC ofrece a titulados, na que informou ó alumnado do 2º curso do Ciclo Superior de Xestión de Vendas e Espazos Comerciais das principais características do programa e do procedemento para inscribirse na bolsa de emprego da entidade.

Unha oportunidade máis para os nosos alumnos que están a piques de comezar a súa formación en empresas.

Conferencia sobre as becas da FUAC

25/02/2021 10:00
Etc/GMT+2

A actividade consiste nunha sesión informativa sobre o funcionamento das bolsas FUAC para alumnado titulado en ciclos formativos.

O obxectivo da actividade é informar o alumnado do funcionamento e características das bolsas da FUAC, da Universidade da Coruña, destinado á incorporación ao mercado laboral do alumnado que obtivo o título de Técnico/a Superior.

A actividade está destinada ao alumnado do 2º curso.

Escape Room 'The clue hunter' Alumnado 2º CS Xestión de Vendas e Espazos Comerciais.

cluehunter

O mércores 23/01/2020 alumnado de 2º CS de Xestión de Vendas e Espazos Comerciais asiste as 16:00 a 'The clue hunter' na Coruña a unha actividade de Escape Room. O obxectivo é tomar ideas para, elaborar eles logo, un xogo tipo Escape Room coma un exercizo dentro das súas estratexias de marketing.

Premede nas frechas para navegar polas fotografías ou visitade o álbum da actividade na galería fotográfica do centro.

Álbum: Actividades CS Xestión de Vendas e Espazos Comerciais 19-20 -> Escape Room 2º CS 'The clue hunter'

RESOLUCIÓN DAS AXUDAS ECONÓMICAS PARA O ALUMNADO DE CS QUE REALIZA FORMACIÓN PRÁCTICA EN CENTROS DE TRABALLO (PERÍODO ABRIL-XUÑO 2018)

De acordo coa Orde do 11 de outubro de 2018 pola que se fai pública a resolución das axudas económicas para o alumnado que realiza a FCT, xúntase o listado definitivo de beneficiarios das devanditas axudas correspondente ó IES Francisco Aguiar, para o prazo de maio de 2018.

CURSO 2013/2014 - CS XESTIÓN COMERCIAL E MARKETING

DATAS INICIO DO CURSO

• DÍA 17/09.......10.00 h   Presentación do 1º curso do Ciclo Superior de Xestión Comercial  e Marketing.
  • DÍA 18/09.......10.00 h   Presentación do 2º curso do Ciclo Superior de Xestión Comercial  e Marketing.

ACTIVIDADES PROGRAMADAS OBRIGATORIAS:

• Visita as instalacións de GADISA.
  • Visita as instalacións ZARA e Centro Loxística.
  • Visita o porto de Vigo.
  • Xornada sobre Cooperativismos e Autoemprego. Xoves 10/10/2013.
  • Outras que o departamento considere oportunas.

CLIC AQUÍ PARA VER LAS FOTOS DE LAS ACTIVIDADES

FCT

Normativa que regula o módulo de FCT

Moitos gracias as empresas que colaboran na realización do módulo profesional do ciclo Formación en Centros de Traballo (FCT).

As empresas interesadas en colaborar na formación dos nosos alumnos poden poñerse en contacto có intituto a través de:

• Teléfono: 981 77 25 51.
  • Correo electrónico: ies.francisco.aguiar@edu.xunta.es

EMPRESAS QUE COLABORAN NA FCT DO