« Week of Xuño 12, 2023 »
all day

O profesor de Hábitos de Vida Saudábel vai levar o seu alumnado de paseo pola contorna do instituto o 12 (de xuño (E2B, E2C e E2D) e o 15 de xuño (E2A).

Start: 12/06/2023 10:35
End: 12/06/2023 10:35

Os grupos de E1A e 1ED reciben un obradoiro do Plan "Navega con Rumbo". O obxectivo é que as rapazas e rapaces máis novos, que poderiamos definir como nativos dixitais, tomen conciencia dos beneficios e riscos que supón a navegación polo ciberespacio en toda a súa extensión, non só a través de páxinas web senón tamén das redes sociais, das que cada vez son usuarios máis asiduos.

Start: 13/06/2023 08:44

Desde o próximo curso 2023-2024 o noso centro impartirá o Ciclo de Grao Superior CSCOM04 Márketing e Publicidade.

Start: 13/06/2023 11:32

Antón Caamaño Seijo, ademais de cursar con solvencia 1º de ESO no noso centro, atopa tempo para adestrar cos seus compañeiros das categorías inferiores do Deportivo de la Coruña.

Na mesma fin de semana na que a treboada precedía ao naufraxio en Castellón, o equipo de Antón Caamaño Seijas, (que xoga de extremo dereito e mediapunta) vencía ao Nimes na final celebrada en Merdignac.

Anteriormente, tamén resultaron gañadores do torneo celebrado en Tanger ao vencer na final ao Valladolid.

Evidentemente, podemos afirmar que si hai canteira.

all day

Os grupos de 2º de ESO acudirán á praia de Bastiagueiro (Oleiros) para realizar xogos na praia e practicar orientación.

Playa de Bastiagueiro en A Coruña | Turismo con niños

all day

Os grupos de 2º de ESO visitan a Pontenova e Taramundi.

Start: 18/06/2023 10:14

Hora de ler?

Aínda que os nosos pés pisen as baldosas das aulas, son moitas as cabezas que están a pensar nos graos de area que esperan nas praias.

Por iso, para pechar esta última semana de Hora de ler, que mellores suxestións de lectura que un poema da artista multidisciplinar Sol Mariño e os relatos A veces en verano de Lucia Berlin e Lectura de un verano de Bernard Malamud.

Start: 18/06/2023 22:00

Entendemos que o feito de que o coñecido como o "Día do Orgullo" caia fora do calendario lectivo, a 28 de xuño, motiva que a Consellaría indique o seguinte no decreto do calendario escolar 2022/23:

De conformidade co establecido no artigo 26.2 da Lei 2/2014, do 14 de abril, pola igualdade de trato e a non discriminación de lesbianas, gays, transexuais, bisexuais e intersexuais en Galicia, para favorecer a visibilidade e integrar de forma transversal a diversidade afectivo-sexual, os centros docentes sostidos con fondos públicos realizarán actividades específicas próximas ás datas de celebracións internacionais relacionadas co recoñecemento efectivo do dereito destas persoas.