Mural refracción da luz (homenaxe a Pink Floyd Dark Side of the Moon) nova sorpresa do alumnado de EPAV para o corredor do laboratorio de FeQ

O alumnado de Educación Plástica e Visual co profesor José Manuel Rey Bao á fronte, dentro do Proxecto Terra do COAG (Colexio Oficial de Arquitectos de Galicia), no apartado 'Dereito ao hábitat', volve a sorprendernos cun artístico mural. Instalado no corredor dos laboratorios de Física e Química mostra a refracción dun feixe de luz branca separándose nas cores do espectro visible. Ao mesmo tempo, fai unha homenaxe á icónica portada do disco do grupo de rock sinfónico Pink Floyd no que moitos califican coma a súa obra máis representativa 'Dark side of tht moon'.

dark side of the moon dark side of the moon
dark side of the moon

Lembramos tamén nesta entrada, intervencións pasadas feitas tamén polo alumnado de Rey Bao coma o mural 'Evolución', o mural da 'Táboa Periódica',  e os pintaportas dos baños do alumnado do edificio principal (1º andar e 2º andar), entre outras....