Proxecto Terra 'Aguiar' 2019: Dereito ao hábitat. Intervención no corredor dos laboratorios de Bioloxía e Xeoloxía. #Evolución

De novo o alumnado de Educación Plástica e Visual nos volta a sorprender ca súa creatividade e o seu bó facer. Dentro do Proxecto Terra do COAG (Colexio Oficial de Arquitectos de Galicia), no apartado 'Dereito ao hábitat', o alumnado fixo unha intervención no corredor dos laboratorios de Bioloxía e Xeoloxía consistente nunha recreación da ilustración icónica da evolución en relevo a escala (case) natural. Tamén se incluiron unhas letras B X para simbolizar a Bioloxía e a Xeoloxía, e coma xa fixeran anos anteriores co seu corredor 'xemelgo' dos laboratorios de Física e Química.

evolucion BX