Chegou aos nosos oídos...Salvador Naya novo Vicerreitor na UDC

Chegou aos nosos oídos... que Salvador Naya asumíu logo do último proceso electoral na Universidade de a Coruña (UDC) a Vicerreitoría  de Investigación e Transferencia . Salvador é pai dunha ex alumna do noso Instituto (Lucia Naya) e ten colaborado moitas veces en actividades que teñen que ver coa orientación do noso alumnado cara á universidade. Sen ir máis lonxe o pasado curso abría coa súa intervención  a Iª Xornada de Orientación  que celebrabamos a finais do mes de febreiro.

Enlazamos de seguido a reseña coa que se dá conta na prensa desta nova responsabilidade de Salvador (que, de seguro, non lle fará esquecernos) .

(enlace á noticia de prensa)

Pola nosa parte querenmos desexarlle éxito no seu labor...porque serán éxitos para o ensino público. Parabéns!