Select event terms to filter by
Select event type to filter by
« Mércores Marzo 03, 2021 »
Mér
Start: 03/03/2021 07:30

RAIMUNDO FERNÁNDEZ VÁZQUEZ, Lanzar jabalina, Autoedición, A Coruña, 2020, 156 páxinas.

Chega aos nosos andeis da Biblioteca este libro do ex profesor do IES Francisco Aguiar, Raimundo Fernández Vázquez, ao que non deixamos de ver na prensa e nas redes sociais como adestrador de éxito, a última ocasión coa súa pupila Ivanna Román, tamén ex alumna do Aguiar.

Start: 03/03/2021 10:00
End: 03/03/2021 11:30

O día 3 de marzo, o alumnado do Ciclo de Xestión de Vendas e Espazos Comerciais asistirá a unha conferencia impartida por Ángeles Santos Casal (Directora de de Recursos Humanos Genesal Energy) e Antón Pacín Salvador (Departamento de Recursos Humanos Genesal Energy).

A conferencia está dirixiuda de maneira preferente ao alumnado que vai realizar o módulo "Formación en centros de traballo".

Os obxectivos da charla son fundamentalmente tres:

• Poñer o alumnado que inicia a súa FCT en contacto coas empresas do sector industrial.
  • Contribuír ao coñecemento da contyorna empresarial , concretamente do Polígono de Bergondo.
  • Axudar ao coñecemento de habilidade valorado polas empresas na contratación de traballadores.