Eventos

Select event terms to filter by
Select event type to filter by
« Xoves Xaneiro 24, 2019 »
Xov
Start: 24/01/2019 09:40

plan director

 

 

Charla dentro do Plan Director da Garda Civil para a Convivencia e a Mellora da Seguridade nos Centros Educativos e os seus Entornos. Nesta ocasión destinada a alumnado de 2º da ESO para charlar acerca do Acoso Escolar.

23 Xaneiro
2º B
de 10:40 a 11:30
2º A
de 11:30 a 12:20
24 Xaneiro
2º D
de 10:40 a 11:30
2º C
de 11:30 a 12:20
Start: 24/01/2019 10:40
comunicacion emocional

Charla para 4º da ESO sobre Comunicación Emocional organizada polo Concello de Betanzos dentro do Plan de Prevención de Condutas Adictivas

ESO 4º A 10:40 a 11:30

ESO 4º B 11:30 a 12:20

ESO 4º C 12:35 a 13:25

 

Concello Betanzos
Start: 24/01/2019 10:40

Os vindeiros xoves 24 a venres 25 de xaneiro, os 2º da ESO terán lugar un encontro con maiores de Betanzos dentro do proxecto "Fálame da emigración" de Afundación. Os nosos compañeiros Julián Ferrer e Delfina Ruibal levan xa varios anos colaborando nesta experiencia que, aseguran, é tremendamente enriquecedora para todos os seus participantes.

falame da emigracion

 

 

As datas e horarios son :

 

Grupo Día Hora
ESO 2º B Xoves 24 de 10:40 a 12:20
ESO 2º A Xoves 24 de 12:35 a 14:15
ESO 2º D Venres 25 de 10:40 a 12:20
ESO 2º C Venres 25 de 12:35 a 14:15

 


«Fálame da emigración» é un programa interxeracional que se inclúe na liña estratéxica «O valor da experiencia», do área de Envellecemento Activo de Afundación.
Este programa desenvólvese nos concellos de Galicia onde se sitúan os espazos +60 de Afundación  e en colaboración con institutos de ensino secundario destas localidades.
Os obxectivos xerais deste programa son:

  • Que as persoas maiores transmítanlle á mocidade os coñecementos e experiencias adquiridos ao longo de toda a vida, á vez que se enriquecen do diálogo coa xente nova e favorécese o entendemento mutuo.
  • Que os mozos e mozas se benefícen do legado e da experiencia das persoas maiores, que os coñezan e comprendan mellor, dialoguen e cooperen con eles, favorecendo o respecto ás persoas en todas as etapas dá vida.
  • Que a comunidade educativa incorpore novas modalidades de aprendizaxe, que aproveiten a experiencia das persoas maiores, fomenten o diálogo, a cooperación e o entendemento entre as distintas xeracións.

A experiencia na emigración será o fío condutor do diálogo interxeracional, articulado a través de dous encontros nos centros educativos, precedidos cada un deles dun traballo preparatorio por parte do alumnado e dos maiores.

Distribuir contido