« Martes Septembro 25, 2018 »

fotopasatempo

A libraría Biblos dende o 5 ata o 30 de setembro, organiza unha mostra fotográfica titulada "O Pasatempo: patrimonio en perigo" con imaxes tomadas poloo alumnado de 3º da ESO titorado polo incansable José Manuel Rey Bao do Departamento de Educación Plástica e Visual. Quedades todos convidados a visitala.

biblos

ruas doentes

Na sala de exposicións Jesús Núñez do edificio Liceo, do 10 ao 28 de setembro, expoñeranse fotografías baixo título xenérico de "Rúas doentes". Son traballos orixinais do alumnado de 3º da ESO titorados por José Manuel Rey Bao do Departamento de Educación Plástica e Visual. O horario da mostra será de 10:00 h a 14:00 h e de 18:00 h a 20:00 h os días laborables e de 11:30 h a 14:00 h os sábados.

logo concello

Start: 25/09/2018 05:01

siena 18

Do 25 de setembro até o 2 de outubro realizarase a 2ª parte do intercambio co Liceo Scientifico "Galileo Galilei" de Siena(Italia). Alumnado de 2º de Bacharelato viaxará acompañado por Julián Ferrer e Carmen Suárez.