CREA A VACA DA ACUICULTURA-CREATE YOUR AQUACULTURE COW

mc"

Este ano os Museos Científicos Coruñeses convocan un concurso de participación escolar cun obxectivo, atopar o símbolo da acuicultura e ofrecer unha actividade que serva de motivación para profundizar neste tema.

O noso centro, a través da Prensa Escola da Voz de Galicia decidiu tomar parte nel e comenzar a aventura.

O concurso convida os escolares a realizar un deseño dunha vaca decorada con motivos relacionados coa acuicultura, que será o tema dunha exposición que estase preparando para o Aquarium Finisterrae.

Pareceunos moi interesante, así que nas aulas de 6º plástica e nas seccións bilingües de Art en 1º e 5º puxémonos mans á obra. Tras a posta en marcha da nosa imaxinación, inventamos as nosas vacas que podedes ver pinchando nas seguintes fotografías.

This year Science Museums at Coruña organize a contest to  schoolars  with one goal, to find the symbol of aquaculture and provide an activity that serves as motivation for exploring this topic.

Our school through a Prensa Escola da  Voz de Galicia decided to take part in it and  we began the adventure.

The contest invites the students to make a drawing of a cow decorated with ornaments related to aquaculture, which will be the subject of an exhibition being prepared for Aquarium FinisTerrae.

Seemed very interesting, so Art lessons at 6 grade and Art bilingual sections  in 1 and 5 grade startedbto work.  After the implementation of our imagination,we invented our cows you can see by clicking on the following photos.

AS VACAS de 6º

vaca 6º