PROPOSTA DE ACTIVIDADES ORGANIZADAS POLO NOSO COLE PARA O DÍA DA PAZ

O día  30 de Xaneiro é o  Día Internacional da  Paz e a  Non Violencia Escolar,  e ainda que sabemos que a paz hai que traballala cada día, aproveitamos para reflexionar especialmente sobre o que significa que teñamos actitudes de respeto, tolerancia, aceptación, conciliación.....

De todos os xeitos celebramos este día, e o longo das semanas previas aproveitamos para investigar e buscar na biblioteca  a traverso dos recursos TIC:  noticias, poemas,  cancións, vídeos ...relacionados coa PAZ  e co proxecto : “ Un bosque para ler e navegar” inserto no programa ARCE de agrupacións Escolares do Ministerio de Educación.

A continuación faremos varias propostas de actividades:

reflexionamosDENDE O PLAN DE CONVIVENCIA (D.Orientación)

ano dos bosques
DENDE A BIBLIOTECA (enlace o blog da biblioteca)

MUSICA DENDE A AULA DE MÚSICA (enlace ó Blog de Música)

actividades da paz en ingles   DENDE AS CLASES DE INGLÉS (4º-5º-6º)

pomba da paz e palabra paz en moitos idiomas

POLO EQUIPO TIC, selección dunha escolma de enlaces para traballar o tema da Paz