A Galicia do futuro

O alumnado de programación de 1º e 2º ESO continúa adquirindo coñecementos de programación á vez quue cada vez é máis consciente da importancia de adoptar condutas respetuosas co medio ambiente e fomentar o desenvolvemento sostible. Mediante a actividade "A Galicia do futuro", propúxose ó alumnado programar unha animación de como verían Galicia no ano 2030 ou nun futuro aínda máis lonxano no caso de que a humanidade continúe contaminando e empregando de xeito descontrolado os recursos. Samuel E., Elisa G., Karol L., Alba R. de 1º ESO B e Aida G. de 1º ESO C, amósannos as catastróficas consecuencias disto mediante os seus marabillosos proxectos. Soamente tes que premer na bandeira verde e observar!!

"A Galicia do futuro" por Samuel E. de 1º ESO B:

"A Galicia do futuro" por Elisa G. de 1º ESO B:

"A Galicia do futuro" por Karol L. de 1º ESO B:

"A Galicia do futuro" por Alba R. de 1º ESO B:

"A Galicia do futuro" por Aida G. de 1º ESO C: