O ciclo de Xestión de Vendas e Espazos Comerciais visita Pull&Bear

No programa formativo do Ciclo Superior de Xestión de Vendas e Espazos Comerciais, que se imparte no noso instituto, xoga un papel fundamental o coñecemento "in situ" de empresas. Por tal motivo o noso alumnado de 1º curso visitou o xoves 19 de xaneiro de 2017 as instalacións en Narón de Pull&Bear. Unha marca que basea boa parte do seu éxito na loxística ao conseguir  poñer novas prendas en cada unha das tendas duas veces por semana.

A planta, de 180 metros de largo por 80 de ancho e con máis de 29.000 metros cuadrados, xestiona toda o referente a esta marca en máis de 950 tiendas e 71 paises, tanto nos mercados español, europeo e doutros continentes, como América e Asia. As instalacións que visitarán os nosos alumnos e alumnas son ecoeficientes (gasto de auga, enerxía...) e por iso conta co certificado 'Leed Gold', que establece aqueles aspectos que deben cumplir unhas instalacions como éstas para poderen ser consideradas ecoeficientes.