Eventos - Filtro:

« Week of Febreiro 19, 2024 »
all day

Alumnado de ESO2 goza da actividade "Rap con Rosalía", na semana na que celebramos o día de Rosalía. Esta actividade, ofertada por Vella Escola, está organizada polo servizo de normalización lingüística do concello de Betanzos.

all day

Atención! Por demanda popular, ampliamos o prazo para anotarse na Viaxe a Londres, destinada a alumnado que o ano que vén estea matriculado en 4º da ESO. Toda a información pode consultarse aquí.

Para resolver dúbidas, contacten con Xefatura ou Vicedirección.

all day

Alumnado de ESO4 acode a ver unha obra de Talía Teatro na sala Xulio Cuns. Está é unha actividade organizada polo servizo de normalización lingüística do concello de Betanzos.

all day

Velaiquí unha pequena mostra do traballo do 2º de ESO na clase de música bilingüe.

En grupos, crearon bandas de diferentes estilos musicais e deseñaron preguntas para entrevistarse en inglés, coa axuda da asistente de lingua, Gabrielle.

O resultado, ademais de ser educativo, foi divertidísimo!