« Domingo Septembro 12, 2021 »
Start: 12/09/2021 08:06

ACCESO AO TRANSPORTE PARA OS ALUMNOS SEN DEREITO AO TRANSPORTE ESCOLAR

Tras a integración, a principios deste ano 2021, das rutas de transporte escolar nas rutas comúns xestionadas por Mobilidade, para poder viaxar, como viñan facendo, será preciso que os alumnos sen dereito a transporte escolar, dispoñan da tarxeta Xente Nova, coa que poden viaxar gratuitamente os menores de 21 anos.

Convén ter presente que esta tarxeta terá que ser solicitada en ABANCA, para o que é preciso solicitar cita previa.

Para unha información precisa visiten, clicando mesmo a ligazón, a web da Xunta de Galicia: Transporte Público de Galicia.

Start: 12/09/2021 16:11

Esta fotografía da nosa (ex) alumna, Elena Fernández Cagiao, servía para ilustrar o artigo titulado El CHUO prueba la pedagogía en pacientes con cáncer colorrectal publicado na edición de Ourense de La Voz de Galicia o 16 de agosto do 2020.
   Un ano despois, La voz de Galicia, informa de novo sobre a excelente traxectoria de Elena: ela está outra vez entre os mellores por merecer o premio de fin de carreira.