Podcast, Webquest, Búsqueda tesouro, Video, Mergullándonos na rede, Exelearning, Aventuras dixitais

NA CRESTA DA ONDA

Icono dos podcast

No noso colexio entendemos que, para dominar unha lingua, non só hai que traballar a lectura e a escrita. A oralidade, a organización das nosas ideas, a fluidez, a articulación e a dicción, son elementos fundamentais para establecer unha boa comunicación en todos os idiomas.

Por tales motivos, o podcast (é dicir, a radio a través da Internet) nos parece unha ferramenta altamente motivadora e dunha excepcional riqueza para traballar cos nosos alumnos e alumnas a expresión oral, a lectura en voz alta e o teatro lido.

A continuación, podes ver e escoitar diversos exemplos de podcast propostos dende as diferentes áreas.

Para reproducir os arquivos de mp4 precísase un programa especial. Se non o tes instalado no teu ordenador, podes baixalo no seguinte enlace:

Logo de Quicktime

Enlace ás actividades de Tradición Oral

DITOS E RECITADOS DA TRADICIÓN ORAL

Equipo de Normalización Lingüística

Biblioteca Escolar

CON MOITA MARCHA

Actividades elaboradas na Aula de Música

enlces a podcast de coñecemento do medio

COÑECENDO O MUNDO NATURAL E SOCIAL

Actividades elaboradas en 4º de primaria

Logotipo da Reconquista de Vigo

DIARIO DA RECONQUISTA

Programa de radio sobre a Reconquista de Vigo

elaborado polos alumnos e alumnas de 5º curso

de Primaria

Biblioteca Escolar

Hora de ler

33 RAZÓNS PARA LER MÁIS

Os nenos e nenas de 5 anos explícannos

as razóns polas que practicar

a lectura resulta un bo deporte.

VENRES DE VIVA VOZ

PODCAST

Actividades de oralidade semanais

BÚSQUEDAS DO TESOURO

tesouros

No C.E.I.P. Frian queremos que a nosa páxina sexa un expositor do quefacer diario, pero, tamén unha ferramenta de traballo útil e motivadora para o noso alumnado.

Aquí tendes os enlaces a diferentes búsquedas do tesouro propostas durante este curso para traballar diferentes aspectos:

Árbore de Nadal

TRADICIÓNS NAVIDEÑAS NO MUNDO

Jaguar

O YAGUARETÉ BURLADO (Paraguai)

Búsqueda do Tesouro para o alumnado de 3º de Primaria.

Pitos

OS POLOS RENDÍBEIS (Exipto)

Búsqueda do Tesouro para o alumnado de 4º de Primaria

Sapo

OS TRES IRMÁNS E O SAPO (México)

Búsqueda do Tesouro para o alumnado de 6ª de Primaria

MÚSICA AFRICANA

EXPLORANDO ÁFRICA. AULA DE MÚSICA. 6º DE PRIMARIA

OS SONS DE ÁFRICA. AULA DE MÚSICA. 6º DE PRIMARIA

tradición oral

A VIRXEN DA BARCA. BIBLIOTECA. 5º DE PRIMARIA

COÑECEMENTO DO MEDIO

A REPRODUCCIÓN. COÑECEMENTO DO MEDIO. 6º DE PRIMARIA

POMBA PAZ

DÍA DA PAZ.  CONVIVENCIA.  4º,5º E 6º DE PRIMARIA

SEGUINDO UN RASTRO FIABLE

Imaxe sobre as webquest

No C.E.I.P. Frian queremos que a nosa páxina sexa un expositor do quefacer diario, pero, tamén unha ferramenta de traballo útil e motivadora para o noso alumnado. Por tal motivo, o emprego das Novas Tecnoloxías na nosa tarefa docente estase a facer xa unha costume.

Aquí tendes os enlaces a diferentes webquest propostas durante este curso para traballar diferentes aspectos. O espazo onde as temos aloxadas e donde as preparamos, está no seguinte enderezo:

matt

Viaxando polo mundo, buscando a Matt

webquest

Webquest sobre os ríos de Europa

Un cole, un libro: o mundo! (Proxecto Documental Integrado)

WEBQUEST ELABORADAS PARA LEVAR A CABO O NOSO PROXECTO DOCUMENTAL INTEGRADO PARA O CURSO 2010:

UN COLE, UN LIBRO: O MUNDO!

Enlace ao blog do C.E.I.P. Mestres Goldar

WEBQUEST DO ENTROIDO

A través do Plan de Mellora de Bibliotecas Escolares, chéganos esta webquest elaborada pola nosa compañeira Julia González (mestra no C.E.I.P. Mestres Goldar) sobre o Entroido:

Caricatura de Ramón Piñeiro

WEBQUEST DAS LETRAS GALEGAS

Aquí tes un traballo de investigación elaborado pola nosa compañeira de PLAMBE Olga Rodríguez Díaz, do C.E.I.P. Milladoiro, de Malpica

Enlace ás actividades de Formación Documental

A través deste icono poderás acceder ás actividades sobre Formación Documental propostas dende a Biblioteca Escolar para traballar o Proxecto Documental sobre a Reconquista de Vigo.

Mes da Ciencia

Chega o Mes da Ciencia! A partir do Calendario Científico Escolar feito polo IGM, todo o cole fixemos novembro con datos científicos e tecnolóxicos.

Que dato toca descubrir hoxe?

MAKER SPACE : FAINO TI MESMO

Os alumnos de infantil comezaron xa este curso 20-21 a traballar as TICS: pantalla dixital, robótica con BEEBOT e manipulación de materiais maker. Estes materiais maker son materiais manipulativos que permiten ao alumnado crear por si mesmo,  aprender dos erros, coñecer diferentes materiais e en definitiva aprender manipulando. Aquí vos deixamos unha pequena mostra do ben que traballan os nosos pequenos cos materiais do recuncho maker.