Ti tamén podes experimentar e inventar!

Neste primeiro trimestre o alumnado de 5º e 6º estiveron a traballar conxuntamente na UDI (Unidade didáctica integrada): Ti tamén podes experimentar e inventar!

O produto final desta UDI foi unha demostración de todo o noso traballo ós compañeiros e compañeiras do resto no colexio.

Así organizamos, con axuda da xefa de estudios, un percorrido científico dividido en dúas partes:

nun lugar da ciencia

6º de primaria: Materia e enerxía

(Premendo nas imaxes accederás ós experimentos)

5º de primaria: A electricidade

(Premendo nas imaxes accederás os experimentos)

Experimentos: Materia e propiedades

Experimentamos coa electricidade

Experimentos: Luz e son

Inventamos coa electricidade
EXperimentos: Enerxía

A continuación, unha reportaxe fotográfica, feita polo alumnado, dos mellores momentos:

Nun lugar da Ciencia...!

Conéctate á Ciencia!

E a Ciencia chegou a infantil

O alumnado de 5º e 6º levaron os seu traballo e investigacións o andar de infantil. No corredor do mesmo fixeron as súas demostracións diante dun alumnado entregado. Grazas por ternos recibido.

(Preme na imaxe e verás os mellores momentos)

Convidámosvos a que na porta principal do primeiro andar visitedes a exposición de realidade aumentada do mes da Ciencia. Para realizar esta visita tedes que vir cun dispositivo móbil con conexión a internet e a app aurasma instalada. Seguro que quedaredes gratamente sorprendidos/as!