CELEBRACIÓN DÍA DA PAZ 2014

A totalidade do alumnado de infantil e primaria xuntámonos, no salón de actos, para rendir unha pequena homenaxe a Nelson Mandela, recentemente finado. Tamén, a carón do noso PDI "A lingua sabe a mar" quixemos recuperar o accidente do pretoleiro Prestige que sucedeu fai 10 anos para reflexionar sobre distintas problemáticas medioambientais.

Déixovos un enlace ó blog da Biblioteca onde poderedes ver imaxes dos mellores momentos:

Enlace ó blog da Biblioteca

Finalizamos cantando a canción que ensaiaron na aula de Música durante todo o mes "Pintando acuarelas" (Música de Toquinnho e letra de Mónica Múñoz)

Homenaxe a Nelson Mandela do alumnado de 6º

Lembrando o desastre ecolóxico do Prestige polo alumnado de 5º

Enviar un comentario novo

CAPTCHA
Esta pregunta é para comprobar que vostede é unha persoa e prever o envío automático de lixo.
9 + 9 =
Resolva este sinxelo problema matemático e introduza o resultado. Por exemplo para 1+3, introduza 4.