blogue defpuentes

Desde hai anos o IES Isidro Parga Pondal ofrece o servizo de acompañamento ao comedor do CEIP O Fogar os días que o alumnado da ESO ten clase pola tarde.

O mércores 19 de setembro entregouse ao alumnado de 1º, 2º y 3º da ESO a solicitude deste servizo, sendo o martes 25 o último día para apuntarse. O venres 21 extenderase a invitación ao alumnado de 4º da ESO se segue habendo prazas dispoñibles.

Achégase o documento para facer a solicitude, o cal debe entregarse na conserxería, secretaría ou titor/a.

Prazas limitadas a 15 ou as que indique o comedor.

Cursos baixos e alumnado con NEE terán prioridade.

A presentación de Educación SecundariaBacharelato e Ciclos farase o luns 17 no seguinte horario:

1º bacharelato ás 11.45
2º bacharelato ás 12.00, aproximadamente
Ciclos formativos ás 12.15, aproximadamente
1º da ESO ás 12.30
2º da ESO ás 12.45, aproximadamente
3º da ESO ás 13.00, aproximadamente
4º da ESO ás 13.15, aproximadamente

Para os cursos da ESO, haberá autobuses tanto para a entrada (12.30h) como para a saída (13.45h).

A saída producirase ás 13.45 aproximadamente.

Procurade estar no ximnasio 5 minutos antes da hora oficial da presentación do voso grupo.

As seccións bilingües son sempre unha vantaxe para o alumnado pero someten ao centro a unha forte burocracia e son un reto de cara á organización do curso escolar.

Nesta entrada vamos ir mostrando o estado actual das seccións bilingües co obxecto de que nais e pais poidan ir vendo o estado e así saber si finalmente serán impartidas ou non.

Grupo Materia Estado
1º ESO Educación plástica, visual e audiovisual autorizada
2º ESO Música en organización
3º ESO Xeografía e Historia en organización

A matrícula extraordinaria poderá facerse desde o momento da entrega das notas o xoves 6 até o luns 10 ás 14.00h

A partir das 14.00h do venres 7 queda limitada a elección de optativas na ESO.

FE DE ERRATAS: Sobre o libro de "Hª de España" de 2º de bacharelato, non o compredes, falar coa profesora ou profesor en setembro.

Achégase o listaxe de libros de texto para o curso 2018/2019.

A mesma información pódese atopar nos sobres de matrícula.

Os noso alumnado de diúrno obtivo un 100% de aprobados na ABAU 2018, cunha nota media no bacharelato de 7,67 e na ABAU de 6,264; destacando nas modalidades de ciencias e das humanidades.