blogue defpuentes

O martes 30 de Abril, o alumnado de música de 1 de bacharelato e de 4 da ESO representamos ao noso IES no "VIII Encontro de Asomúsica" en Santiago de Compostela.
As nosas actuacións foron moi aplaudidos polo resto dos centros de toda Galicia que participaron no festival connosco.
Asistimos a diferentes obradoiros musicais, e despois de xantar todos xuntos, voltamos a Carballo encantados de compartir un día tan musical.

PROCEDEMENTO QUE COMPRE SEGUIR NAS RECLAMACIÓNS DAS CUALIFICACIÓNS OUTORGADAS NO 2º CURSO DE BACHARELATO

Reclamacións ante o centro:

Prazos:

• convocatoria ordinaria: 22 e 23 de maio de 2019 (até ás 14:00h).
  • convocatoria extraordinaria: 25 e 26 de xuño de 2019 (até ás 14:00h)

Presentaranse por escrito dirixidas á dirección.

Reclamacións ante a comision de supervisión:

Prazos:

• 24h contadas desde a notificación da resolución da reclamación ante o centro.

Presentarase por escrito ante a dirección do centro donde se fixo a reclamación anterior, dirixida a dirección, indicando que a mesma remita o expediente de reclamación ao/á presidente/a da comisión de supervisación.

Un curso máis o noso instituto participou na Olimpíada Filosófica de Galicia. Trátase dunha iniciativa que propón o fomento e a defensa da filosofía nestes tempos en que tan  minguada se está vendo. Ademais fomenta o uso do pensamento crítico dentro do noso sistema educativo traballando a competencia dixital, a  capacidade de aprender analizando textos, producindo contidos temáticos moi estreitamente relacionados co mundo do alumnado.

Nesta ocasión fíxeronnos reflexionar sobre o tema Realidade e apariencia na actualidade. E de novo Chelsea González Besada, de segundo de Bacharelato, quedou clasificada para a final autónomica coa súa curtametraxe Afterlife.  Chelsea acudiu á cita na Facultade de Filosofía de Santiago de Compostela onde, acompañada polos seu compañeiors e compañeiras de clase, fixo una defense moi interesante e concienzuda do seu traballo. E aínda que o nivel dos traballos presentados nesta convocatoria foi moi alto, Chelsea acadou o segundo premio na Olimpiada. Todos e todas no instituto damoslle a noraboa e estamos moi orgullosos dela - sobre todo a súa profesora de filosofía, Beatriz Cuesta-.

Esta clasificación permitirá á alumna participar na Olimpiada nacional que se celebrará en Málaga durante o mes de abril.

Parabéns a toda a comunidade educativa pola cooperación!!!.

SECTOR PROFESORADO (5 vacantes)

32764193A Ana García Calvo

32840462G Irma Banet Serantes

32837157B Carlos Villarino Ferreiro

32807643Y Jesús Pensado Figueiras

32791373C Germán Méndez González

SECTOR ALUMNADO (2 vacantes)

54153685R Laura Andrade Figueiras

45960475N Xairo Campos Blanco

SECTOR NAIS/PAIS/RESPONSABLES(1 vacante)

<sen candidatos/as>

SECTOR PAS (1 vacante)

76345768M Josefa Basalo Antelo

52433330T Rosa María Pose Becerra

Segundo a RESOLUCIÓN conxunta de 25 de setembro de 2018, da Dirección Xeneral de Centros e Recursos Humanos e da Dirección Xeneral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa,“pola que se establece o calendario para a celebración de eleccións de membros dos consellos escolares de centros docentes sostidos con fondos públicos“ e tendo como base o Decreto 92/1988, do 28 de abril, “polo que se regulan os órganos do goberno dos centros públicos de ensino non universitario”, modificado polo Decreto 279/1990, do 27 de abril, o calendario electoral aprobado é:

Luns 5 de novembro de 2018 Constitución da Xunta Electoral
Do martes 6 de novembro de 2016 ao martes 13 de novembro de 2018

Publicación de censos electorais

Recollida de candidaturas

Publicidade de candidaturas

Do martes 13 de novembro de 2016 ao venres 16 de novembro de 2018

Recollida de reclamacións as candidaturas

Resolucións de reclamacións

Luns, 19 de novembro de 2018 Claustro de presentación de candidaturas
Martes, 27 de novembro de 2018

Claustro extraordinario para a eleccións de candidatos

Eleccións de alumnado

Eleccións de nais/pais/titores ou titoras legais

Eleccións de PAS

A partir do 28 de novembro de 2018 Envío de documentación

Achégase programación do Módulo "Seguridade e Alta Dispoñibilidade" do ciclo superior "Administración de sistemas informáticos en rede".