Taboleiro

Un curso máis o noso instituto participou na Olimpíada Filosófica de Galicia. Trátase dunha iniciativa que propón o fomento e a defensa da filosofía nestes tempos en que tan  minguada se está vendo. Ademais fomenta o uso do pensamento crítico dentro do noso sistema educativo traballando a competencia dixital, a  capacidade de aprender analizando textos, producindo contidos temáticos moi estreitamente relacionados co mundo do alumnado.

Nesta ocasión fíxeronnos reflexionar sobre o tema Realidade e apariencia na actualidade. E de novo Chelsea González Besada, de segundo de Bacharelato, quedou clasificada para a final autónomica coa súa curtametraxe Afterlife.  Chelsea acudiu á cita na Facultade de Filosofía de Santiago de Compostela onde, acompañada polos seu compañeiors e compañeiras de clase, fixo una defense moi interesante e concienzuda do seu traballo. E aínda que o nivel dos traballos presentados nesta convocatoria foi moi alto, Chelsea acadou o segundo premio na Olimpiada. Todos e todas no instituto damoslle a noraboa e estamos moi orgullosos dela - sobre todo a súa profesora de filosofía, Beatriz Cuesta-.

Esta clasificación permitirá á alumna participar na Olimpiada nacional que se celebrará en Málaga durante o mes de abril.

Parabéns a toda a comunidade educativa pola cooperación!!!.

Chelsea GonzálezCHELSEA GONZÁLEZ, DO IES ISIDRO PARGA PONDAL DE CARBALLO, OUTRA VEZ FINALISTA NA VI OLIMPÍADA FILOSÓFICA DE GALICIA

A VI Olimpiada Filósofica de Galicia leva, un ano máis, o nome do IES Isidro Parga Pondal, ao rematar finalista Chelsea González Besada coa curta AFTERLIFE. Non é a primeira vez que o centro se clasifica para a Olimpíada, pero si que é a primeira vez que repite premio e finalista, pois Chelsea xa participara na pasada edición xunto con unha compañeira quedando en primeiro posto e participando na nacional. A Olimpíada Filosófica consta de 4 modalidades: disertación, fotografía, dilema moral e curtametraxe.  Nesta ocasión o Isidro Parga Pondal participou na de curta con AFTERLIFE. O 14 de Marzo Chelsea defenderá a sua obra na Facultade de Filosofía en Santiago de Compostela.

Moita sorte, seguro que nos vemos na nacional!

Nova na Voz de Galicia

Nova en Que pasa na Costa

SECTOR PROFESORADO (5 vacantes)

32764193A Ana García Calvo

32840462G Irma Banet Serantes

32837157B Carlos Villarino Ferreiro

32807643Y Jesús Pensado Figueiras

32791373C Germán Méndez González

SECTOR ALUMNADO (2 vacantes)

54153685R Laura Andrade Figueiras

45960475N Xairo Campos Blanco

SECTOR NAIS/PAIS/RESPONSABLES(1 vacante)

<sen candidatos/as>

SECTOR PAS (1 vacante)

76345768M Josefa Basalo Antelo

52433330T Rosa María Pose Becerra

Segundo a RESOLUCIÓN conxunta de 25 de setembro de 2018, da Dirección Xeneral de Centros e Recursos Humanos e da Dirección Xeneral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa,“pola que se establece o calendario para a celebración de eleccións de membros dos consellos escolares de centros docentes sostidos con fondos públicos“ e tendo como base o Decreto 92/1988, do 28 de abril, “polo que se regulan os órganos do goberno dos centros públicos de ensino non universitario”, modificado polo Decreto 279/1990, do 27 de abril, o calendario electoral aprobado é:

Luns 5 de novembro de 2018 Constitución da Xunta Electoral
Do martes 6 de novembro de 2016 ao martes 13 de novembro de 2018

Publicación de censos electorais

Recollida de candidaturas

Publicidade de candidaturas

Do martes 13 de novembro de 2016 ao venres 16 de novembro de 2018

Recollida de reclamacións as candidaturas

Resolucións de reclamacións

Luns, 19 de novembro de 2018 Claustro de presentación de candidaturas
Martes, 27 de novembro de 2018

Claustro extraordinario para a eleccións de candidatos

Eleccións de alumnado

Eleccións de nais/pais/titores ou titoras legais

Eleccións de PAS

A partir do 28 de novembro de 2018 Envío de documentación

Anímate a facer un Ciclo Superior de éxito no IES Isidro Parga Pondal.

O CS Administración de Sistemas Informáticos en Rede impártese no Centro con moito éxito desde fai 18 anos.

+ INFO sobre o Ciclo: http://www.edu.xunta.es/fp/ciclo%252FSIFC01

+ INFO sobre o proceso de admisión: http://www.edu.xunta.es/fp/node/13647

O prazo de presentación de solicitudes - no periodo ordinario - empeza o 28 de xuño e remata o 3 de xullo.

ANIMATE!