Departamento de Inglés

Espazo donde obter información do departamento de Inglés do IES Isidro Parga Pondal.

Click on the image of the flag to see the photos of our school trips.

You will find the dates for our pendentes exams here: (info will be updated)

• 1st Exam:
  • Final Exam:
    • Pendentes 1º Bach:
    • Pendentes ESO:

AULA MULTIMEDIA classroom

Aquí atoparedes os criterios de avaliación dos diferentes cursos, os contidos mínimos esixibles e información para pendentes.

Listado de links interesantes:

Listado de novelas de lectura obrigatoria para este curso:

• 1º ESO: Rip Van Winkle & The Legend of Sleepy Hollow, Washington Irving, Dominoes Starter, Oxford University Press.
  • 2º ESO: The Incredible Journey, Sheila Burnford, Activity Readers 2 ESO, Burlington Books.
  • 3º ESO: The Ghost Ship, Julie Hart, Activity Readers 3 ESO, Burlington Books
  • 4º ESO: Classic Ghost Stories, Retold by Sheila Scott, Activity Readers 4 ESO, Burlington Books.
  • 1º Bach: The Murders in the Rue Morgue and other stories, Edgar Allan Poe, Burlington International Readers B1 +, Burlington Books.

Click sobre a imaxe das novelas de 2º, 3º, 4º E.S.O Burlington Activity Readers para descargar as Activities.

Listado de todos os libros de texto por etapa:

•          1º ESO: Mosaic 1, Student´s Book and Workbook, Chery Pelteret, Oxford University Press.
  •          2º ESO: Mosaic 2, Student´s Book and Workbook, Chery Pelteret, Oxford University Press.
  •          3º ESO: New English in Use 3, Student´s Book and Workbook, Linda Marks and Charlotte Addison, Burlington Books.
  •         4º ESO: New English in Use 4, Student´s Book and Workbook, Linda Marks and Charlotte Addison, Burlington Books.
  •        1º Bach: Key to Bachillerato 1, Student´s Book and Workbook, Ben Wetz, Oxford University Press.
  •          2º Bach: Key to Bachillerato 2, Student´s Book and Workbook, Ben Wetz, Oxford University Press.
  •       ESA 1/2:  English for Adults Today 1, Student´s Book and Workbook, Lauren Rose, Burlington Books.
  •       ESA 3/4: English for Adults Today 2, Student´s Book and Workbook, Lauren Rose, Burlington Books.