Departamento de Inglés

Espazo donde obter información do departamento de Inglés do IES Isidro Parga Pondal.

Click on the image of the flag to see the photos of our school trips.

Dentro dos requisitos da convocatoria de PIALE, comparto esta memoria-difusión da miña experiencia educativa no Canadá en novembro-decembro de 2019 con toda a comunidade educativa do I.E.S Isidro Parga Pondal.

Susana Méndez Piñeiro, departamento de Inglés.

Canada Piale 2019

Some of our 1º Bach students did a great job reading one of the best stories by Edgar Allan Poe: "The Masque of the Red Death".

They were working with the Music, Galician language, Library and ICT Departments on a special day dedicated to Halloween-Samaín.  It was a fantastic introduction to Samhain, the old Celtic tradition, brought to the USA by Irish immigrants and spread around the world.  Never forget that it is also part of our culture = Samaín!!

No segundo trimestre do curso, os alumnos de 1º Bacharelato teñen que facer un proxecto para a clase de inglés no que presenten diferentes zonas de Carballo, en vídeo.

Parabéns a todos, e aquí tedes unha selección de traballos realizados polo alumnado de 1º Bacharelato do noso instituto.

Grazas a Alejandro Barrera (alumno que tamen cursa a optativa de TIC) por facer a montaxe final

Departamento de Inglés

O noso instituto participou no concurso deste ano que tivo lugar en Laracha.

Os tres equipos foron : IES Laracha, IES Maruxa Mallo (Ordes) e IES Isidro Parga Pondal (Carballo).

Cada un deles estaba composto por seis parellas de alumnos de 4º ESO. O evento abriuse con actuacións musicais de rapaces e rapazas de todos os centros.

O noso equipo obtivo a segunda posición, resultado estupendo tendo en conta que era a nosa primeira participación no concurso.

Congratulations to all!!

Listado de links interesantes: