Música

Entre os días 21 e 24 deste mes de maio, estase a celebrar a I semana da música do IES Isidro Parga Pondal.
A biblioteca e o departamento de música están ao fronte desta iniciativa, que pretende que, mediante numerosas actividades, o alumnado poida mergullarse no mundo da arte musical.
Varios profesores invitados, que exercen o seu labor docente en Oleiros, Castellón, A Coruña e Lugo serán os encargados de impartir as conferencias e os diferentes obradorios específicos ao alumnado da ESO e bacharelato durante todos estes días.

O venres 24 pecharase esta semana musical cun concerto de clausura, no que as alumnas e os alumnos interpretarán diferentes adaptacións vocais e instrumentais.

Cabe destacar que o alumnado de 4º estreará a sintonía da radio do centro, composta especialmente para o IES Parga Pondal polo profesor Paulo Padrón Santamarina.

Nova na prensa

Podes ver todos os vídeos na lista de reprodución

O martes 30 de Abril, o alumnado de música de 1 de bacharelato e de 4 da ESO representamos ao noso IES no "VIII Encontro de Asomúsica" en Santiago de Compostela.
As nosas actuacións foron moi aplaudidos polo resto dos centros de toda Galicia que participaron no festival connosco.
Asistimos a diferentes obradoiros musicais, e despois de xantar todos xuntos, voltamos a Carballo encantados de compartir un día tan musical.

A Biblioteca e o departamento de música ofreceron o pasado mércores un concerto de Nadal a cargo do alumnado de música de 4º da ESO e de Bacharelato.

Os nosos artistas foron moi aplaudidos por un público máis que entusiasta, formado polos seus compañeiros da ESO, de Bacharelato, do ciclo formativo e tamén polo profesorado. Grazas a todos!!

Quedamos con moitísimas ganas de repetir a experiencia.

Bo Nadal a todos!

Este ano a biblioteca do centro e o departamento de música fixeron un pouco máis aterrador o samaín no noso centro...

Graciñas a todos os participantes (preme na foto para ver máis):

Samaín