Concursos

Un xurado, formado por membros do Equipo da Biblioteca, decidiu o alumnado premiado no Concurso de cantigas de Entroido.

CATEGORÍA A:

1º premio: NURIA PENA TRIGO. 2º ESO C.

2º premio: SARAI FRANCO ROJO. 2º ESO D.

3º premio: HUGO NEGREIRA GARCÍA. 2º ESO A.

CATEGORÍA B:

1º premio: DELIA ANTELO SIMÓN. 4º ESO A.

2º premio: CELIA QUEIJO CAMBÓN. 4º ESO A.

3º premio: JULIA GARCÍA VILAR. 4º ESO A.

gañadores

Parabéns aos gañadores e graciñas a todo o alumnado que participou e que demostrou a súa creatividade e enxeño escribindo cantigas relacionadas co Entroido e coplas satíricas sobre personaxes e temas actuais. Podedes ver unha selección das mellores cantigas nun taboleiro na entrada do instituto.

Tedes acceso ás cantigas gañadoradas na montaxe.

Xa temos o alumnado premiado no Concurso de cartas de amor convocado polo EDLG en colaboración coa Biblioteca e co Departamento de Lingua Galega.

CATEGORÍA A:

1º premio: MARÍA LOBERA LISTA. 2º ESO D.

2º premio: HUGO BARDANCA VILLAVERDE. 2º ESO D.

3º premio: ARANCHA COTELO MUÍÑO. 2º ESO C.

CATEGORÍA B:

1º premio: NOA FRAGA SANDE. 4º ESO A.

2º premio: JULIA GARCÍA VILAR. 4º ESO A.

3º premio: CELIA QUEIJO CAMBÓN. 4º ESO A.

Parabéns aos gañadores!

Graciñas a todo o alumnado que participou e un agradecemento especial ao xurado que tivo unha ardua tarefa na lectura das numerosas cartas e na decisión dos gañadores.

Podedes ler aquí as cartas gañadoras:

Desde o EDLG, o Departamento de Galego e a Biblioteca convocamos por cuarto ano consecutivo o Concurso de cantigas de Entroido.
Gustaríanos que o alumnado do IES Parga Pondal demostrase a súa creatividade e enxeño escribindo cantigas relacionadas co Entroido e coplas satíricas sobre personaxes e temas actuais.
Anímate e participa!
Podes consultar as bases do concurso na imaxe

cartelbases concurso

Dende o EDLG, a Biblioteca e o Departamento de Galego xa estamos pensando nas próximas celebracións. Así que aí vai un concurso de cartas de amor para festexar a Candeloria (o día no que casan os paxariños) e o Día dos namorados.
Animádevos a participar! Esperamos as vosas cartas!

Podedes consultar as bases do concurso na imaxe

cartel

bases concurso

Desde o EDLG coa colaboración do Departamento de Artes Plásticas e da Biblioteca convocamos por quinto ano consecutivo o Concurso de postais de Nadal.

Gustaríanos que o alumnado do IES Parga Pondal demostrase as súas habilidades artísticas participando neste concurso. Podes consultar as bases aquí

bases concurso

bookface

A Biblioteca Rebolo organiza un concurso co motivo da celebración do Día Internacional do Libro (23 de Abril)

O Bookface é a arte de fundirse coa portada dun libro.

Trátase de dar a coñecer o teu libro favorito, tratando de encaixar a túa cara con mais ou menos técnica, graza e imaxinación. Pódense empregar tamén outras partes do corpo: mans, pernas, ombros.

QUE PRECISAS? O teu libro favorito e un teléfono móbil

DATOS: Nome e apelidos

ENTREGA: A fotografías deberán ser enviadas por correo electrónico a bibliotecarebolo@gmail.com

DATA LÍMITE: 19 de abril.

Serán publicadas nas redes sociais da Bilioteca e haberá unha exposición no hall do noso centro.

HABERÁ UN PREMIAZO!!!

CATEGORÍA A: Alumnado do Centro dende 1ºESO a 2º Bac, Adultos e Ciclos Formativos
CATEGORÍA B: Resto da Comunidade Educativa do Centro

PREMIOS CATEGORÍA A:

1° premio: libro + cheque regalo de 30 euros
2º premio: libro + cheque regalo de 20 euros
3⁰ premio: libro + cheque regalo de 10 euros

PREMIOS CATEGORÍA B:

1º premio: libro + cheque regalo "relax"

Mais información:

Xa temos o alumnado premiado no Concurso de postais de Nadal 2020 convocado polo EDLG en colaboración cos Departamentos de EPVA e de Lingua Galega.

1º premio: NICOLÁS LORENZO NICOLSON. 4º ESO D.

2º premio: REBECA GÓMEZ CUNS. 4º ESO C.

3º premio: BRAIS PENSADO ALBERTI. 1º ESO B.

(preme nas imaxes para velas máis grandes)

Parabéns aos tres gañadores e graciñas a todo o alumnado que participou!

Felices festas!

Desde o EDLG convocamos por segundo ano consecutivo o Concurso de postais de Nadal.

Gustaríanos que o alumnado do IES Parga Pondal demostrase as súas habilidades artísticas participando neste concurso. As bases son as seguintes:

FORMATO: O tamaño máximo da postal será A5 ou de medio folio.

MATERIAL: Cartolina ou folio.

MOTIVO TEMÁTICO: Paisaxe invernal galega.

TÉCNICA: A técnica será libre, pero non se poderán utilizar deseños por   ordenador nin con texturas (algodón, purpurina ...).

CON TEXTO EN LINGUA GALEGA: Desexos de Nadal, panxoliña, poema, un  lema ...

DATOS: Nome, apelidos e Grupo na parte posterior da postal.

ENTREGA E DATA LÍMITE: As postais serán entregadas aos profesores de Galego ou de EpeVA ata o venres, 11 de decembro.

PREMIOS: O xurado concederá 3 premios e diplomas ás postais orixinais e inéditas coa mellor decoración e texto en lingua galega.

• 1º PREMIO: CHEQUE REGALO DE 25 EUROS.
  • 2º PREMIO: CHEQUE REGALO DE 20 EUROS.
  • 3º PREMIO: CHEQUE REGALO DE 15 EUROS.

- Farase unha exposición coas postais participantes no concurso.

- A postal gañadora poderase editar para felicitar o Nadal a toda a comunidade educativa.