Economía

O departamento de economía organiza o 29 de xaneiro unha charla que se encadra dentro do programa de educación cívico-tributaria (PECT) dirixido ao alumnado de 4º ESO que cursa as materias de economía e emprendemento.

É un programa no que de forma amena, e cunha charla dunha hora e cuarto de duración, un funcionario ou funcionaria da AEAT conta aos alumnos a importancia de que todos contribuamos a pagar os impostos. Explícaselles que fan na Axencia Tributaria, para que serven os impostos, que servizos páganse cos mesmos…

É unha actividade na que se fai fincapé nos valores que deben presidir toda sociedade democrática moderna, desde o respecto polo común ao principio de solidariedade no pago dos impostos. Por tanto, é unha actividade transversal que pretende salientar na educación en valores e dar a coñecer aos contribuíntes de mañá a importancia de contribuír polo ben común.

#educacionvalores #aeat #agenciatributaria

charla aeat

O día 8 de abril recibimos no IES Isidro Parga Pondal a Angel Noguerol da Cámara de Comercio da Coruña.  Este técnico de innovación é o responsable dos Viveiros de Empresas da Cámara.
Introdúxonos na aventura de emprender, detallou as fases que dende a súa experiencia todo emprendedor supera no seu camiño.
Presentounos os Viveiros que xestionan dende a Cámara,  así como as súas virtudes e vantaxes para os emprendedores.

Los alumnos de 2º BAC, asignatura Economía de Empresa, participaron en la charla que impartió D. Esteban Rostro, responsable del Gadis Hiper de Carballo. A lo largo de su diserción, el Sr. Rostro explicó al detalle el origen de Gadisa y la composición de su portfolio de marcas actuales. Aprovechó, también, para contar a los alumno el día a día del establecimiento, así como  se realiza el estudio de márgenes de cada sección. D. Esteban resaltó el compromiso del Grupo Gadisa con el territorio. Además, nos puso al corriente de sus más de 200 establecimientos y 7.000 empleados. Los alumnos, como siempre, disfrutaron de la presentación y preguntaron sobre curiosidades del centro carballés.