IES Isidro Parga Pondal

O próximo luns, 26 de febreiro, da inicio o concurso Sabías quen? Esta actividade ten como finalidade dar a coñecer o importante papel que as mulleres veñen tendo ao longo do tempo aínda que non se lles recoñeza.

Os concursantes terán que rersolver diferentes tipos de probas despois de inscribirse no concurso ao longo desta semana. Para coñecer máis cousas do concurso así como as datas das probas podedes consultar este enlace.

O próximo día 5 de marzo, luns, vai ter lugar unha nova reunión do club de lectura "Vixía das letras" no eu horario habitual.

Nesta ocasión compartiremos, unha vez máis, diferentes comentarios sobre esta lectura escollida democraticamente entre os membros do club de lectura.

Ao mesmo tempo intentaremos profundizar en diferentes aspectos que rodearon a redacción deste libro, así como coñecer detalles sobre a súa autora e a súa obra.

Invitamos a quen teña interese a sumarse ao club.

Vémonos alí.

Marchou un dos grandes. Coñecido como Forges, Antonio Fraguas acompañounos durante 76 anos. Dicía de si mesmo que era un mal debuxante, pero sempre destacou como humorista e crítico social. Conseguía sacarnos un sorriso só con mirar un anaco de papel, así era a súa maxia. Poucos consiguen tanto con tan pouco. Grazas, amigo, e ata sempre. Porque sempre seguirás con nos. Nos nosos recordos, nas nosas lembranzas...

Este ano quixemos sumarnos a unha iniciativa que vén desenvolvéndose dende o ano 1964. Trátase do Día escolar da non violencia e a paz (DENIP) que ten como obxectivo a educación en e para a tolerancia, a solidaridade, a concordia, o respecto aos dereitos humanos, a non violencia e a paz.

A mensaxe básico deste día é: ’Amor universal, non violencia e paz. O amor universal é mellor que o egoísmo, a non violencia é mellor que a violencia e a paz é mellor que a guerra’.

Este conmemora, ademais, o aniversario da morte do líder nacional e espiritual da India, o Mahatma Gandhi, o 30 de xaneiro de 1948, asasinado a tiros por un fanático hinduísta.

Queremos agradecer a todos os que participaron na elaboración de murais, láminas e o vídeo o seu esforzo e a ilusión que esperta poder facer cousas xuntos.

Podedes seguir os resultados en

RESOLUCIÓN do 9 de xaneiro de 2018 (DOG Nº 16 do 23 de xaneiro de 2018)

Condicións das persoas aspirantes:

1. Teren feitos os dezaoito anos o día anterior á data de realización da proba.

2. Non estaren en posesión do título de graduado en educación secundaria.

3. Non estaren nin teren estado matriculadas no curso 2017/18 nas ensinanzas de educación secundaria ordinaria nin nas de formación profesional básica.

4. O alumnado matriculado durante o curso 2017/18 na educación secundaria para persoas adultas poderá inscribirse nas probas se previamente cumpre as seguintes condicións:

4.1. Para acudir á primeira convocatoria, o alumnado ten que solicitar a baixa nas ensinanzas do segundo cuadrimestre. Así mesmo, as persoas con ámbitos do primeiro cuadrimestre sen superar deberán renunciar á avaliación extraordinaria deses ámbitos.

4.2. Para inscribirse na segunda convocatoria, o alumnado con ámbitos suspensos no segundo cuadrimestre ten que renunciar á avaliación extraordinaria deses ámbitos. O incumprimento dalgún destes requisitos suporá a anulación da inscrición na convocatoria das probas e dos posibles resultados académicos obtidos nelas.