IES Isidro Parga Pondal

Ao inicio do curso a nosa biblioteca ten un novo nome, a partir de agora chamarase

Biblioteca Rebolo LOGO

Como se vén facendo desde hai anos, o novo equipo continúa traballando dentro do ámbito de Bibliotecas escolares e, máis concretamente, integrado no Plan de mellora de bibliotecas escolares (PLAMBE).

SERVIZOS DA BIBLIOTECA

• Lectura e consulta de libros, xornais, revistas, atlas, enciclopedias, dicionarios.
  • Busca de información na rede.
  • Préstamo de libros, música e películas.
  • Práctica de xogos de mesa.
  • Preparación de exames e traballos.
  • Realización doutras actividades puntuais.
  • Para a utilización destes servizos é imprescindible a presentación do carné, co que conta todo o alumnado, e o no de DNI para acceder aos ordenadores.

ESPAZOS DA BIBLIOTECA

• xestión
  • lectura
  • lecer
  • estudo
  • información dixital
  • zona de exposicións
  • bibliotecas de aula

ACTIVIDADES

Continuamos traballando no Club de lectura e cun equipo de alumnado voluntario que participa na proposta de ideas para actividades e a súa posta en marcha, suxestións para novas dquisicións, xestión... Á parte dos servizos habituais, a biblioteca levará a cabo actividades relacionadas con celebracións de diferentes tipos e temáticas, mesmo fóra do espazo habitual, e que procuren a implicación a toda a comunidade escolar. No que vai de curso xa se realizaron actividades como a presentación da biblioteca para o alumno de nova incorporación, celebración do Día das Bibliotecas escolares (24 de outubro) e do Samaín (31 de outubro).

Para consultar os nosos servizos, normas de uso; novidades de material; actividades realizadas e a realizar... podedes entrar no noso blog

A presentación de Educación SecundariaBacharelato e Ciclos farase o venres 15 no seguinte horario:

1º da ESO ás 12.30
2º da ESO ás 12.45, aproximadamente
3º da ESO ás 13.00, aproximadamente
4º da ESO ás 13.15, aproximadamente
1º bacharelato ás 11.45
2º bacharelato ás 12.00, aproximadamente
Ciclos formativos ás 12.15, aproximadamente

Para os cursos da ESO, haberá autobuses tanto para a entrada como para a saída.

A saída producirase ás 13.30 aproximadamente.

Procurade estar no ximnasio 5 minutos antes da hora oficial da presentación do voso grupo.

Achégase o listado en PDF dos admitidos nas probas libres de setembro de 2017.

Calendario probas libres da ESO:

Xoves 7 de setembro:

+ Presentación ás 9:00h

+ Ámbito científico - tecnolóxico ás 9:30h

+ Ámbito social ás 12:15h

+ Ámbito de comunicación ás 16:00h

(Os examinandos deben estar media hora antes do comenzo das probas)

ESO, BACHARELATO E BACHARELATO DE ADULTOS

Os exames das materias que non aparezan no listado levaranse a cabo nas horas que lle correspondan ao departamento que impartiu dita materia.

ATENCIÓN: Engadiuse as horas das probas extraordinarias da ESPA

(entrar no artigo - pinchando no título - para ver as datas)

Recentemente saíron publicadas as cualificacións definitvas da ABAU (antiga selectividade).

Nela, as nosas alumnas e alumnos obtiveron un resultado máis que sobresaliente:

A media de bacharelato foi máis que notable: case 8 puntos.

A media da ABAU foi igualmente notable, só superados lixeiramente polos nosos compañeiros/as do IES Monte Neme (parabéns compañeiros!)

Toda a comunidade docente está moi orgullosa deles e delas.

Achégase as estadísticas por centro.