IES Isidro Parga Pondal

O noso alumnado colabarou con diferentes centros educativos nos seus programas de radio. Aquí os deixamos información relativa as dúas colaboracións.

DIDÁCTICA EXPANSIVA EN HOMENAXE A RICARDO CARVALHO CALERO

O IES do Milladoiro tivo a idea de facer unha lectura expansiva de diferentes obras do homenaxeado deste ano no Día das Letras Galegas, o escritor Ricardo Carvalho Calero.

A idea xurdiu no centro, pero axiña se xuntaron uns 31 centros que enviaron lecturas de diferentes fragmentos da obra de Calero. Do IES Isidro Parga Pondal, participou Thiago Da Silva Maneiro, de 3º ESO A, que leu un poema do autor.

Entre todos, realizaron un programa que podedes escoitar aquí: http://modeloburela.blogspot.com/2020/12/didactica-expansiva-en-homenaxe-ricardo.html?m=1

ricardo

COLABORACIÓN NA RADIO DO IES PERDOURO DE BURELA

Por outro lado, cada mércores, o alumnado do IES Perdouro de Burela, dentro do chamado Proxecto Neo realiza un programa de radio de 1 hora de duración.

O pasado 23 de decembro elaboraron un programa especial realizado en colaboración con dúas comunidades educativas: a do Instituto Monte Castelo, de Burela; e a do Isidro Parga Pondal, de Carballo.

Do noso centro, participaron Lola Collazo Couto, Thiago da Silva Maneiro e Lucía García Deus, os tres alumnos de 3º ESO A.

Da produción ocupáronse as profesoras María do Carmo Cociña (IES Monte Castelo) e Lorena Suárez (IES Isidro Parga Pondal).

alumnado

No IES Isidro Parga Pondal comezou un curso máis o obradoiro do Alumnado Adxudante para os alumnos/as de 1º ESO durante cinco semanas. O obxectivo é seguir implementando cada ano, e este é o décimo, este programa de convivencia que forma parte do Programa de Actuación do Departamento de Mediación do centro educativo.

A formación do Alumnado Adxudante é un bo medio para dar resposta as necesidades que existen  na práctica diaria no propio centro. Esta formación permitirá, además, o aproveitamento do gran recurso que ten o centro: o seu propio alumnado

alumnado axudante

O Departamento  de  Música,  quere  ofrecervos  para  celebrar  o  Nadal  2020,  o  traballo  que  o alumnado  estivo  a  preparar  con  moito  esforzo,  espírito  colaborador  e  entusiasmo.

Agradecemos  a  dirección  do  I.E.S.  Isidro  Parga  Pondal,  a  todo  o  profesorado  e  persoal  non docente,  todas  as  facilidades  para  levalo  a  cabo. Queremos  facer  unha  mención  especial,    ao  equipo  de  alumnos/as  encargados  da  montaxe  e deseño  gráfico  deste  vídeo,  pola  súa  dedicación  e  profesionalidade.

Este  ano,    o  final  da  gravación    contén    sorpresa.

Bo  nadal!!!

O I.E.S. Isidro Parga Pondal deséxavos unhas felices festas

Postal de Nadal

Postal gañadora do concurso de postais organizado polo EDLG en colaboración cos Departamentos de EPVA e de Lingua Galega
Autor: Nicolás Lorenzo Nicolson

A volta ao centro será o luns día 11 de xaneiro.

Xa temos o alumnado premiado no Concurso de postais de Nadal 2020 convocado polo EDLG en colaboración cos Departamentos de EPVA e de Lingua Galega.

1º premio: NICOLÁS LORENZO NICOLSON. 4º ESO D.

2º premio: REBECA GÓMEZ CUNS. 4º ESO C.

3º premio: BRAIS PENSADO ALBERTI. 1º ESO B.

(preme nas imaxes para velas máis grandes)

Parabéns aos tres gañadores e graciñas a todo o alumnado que participou!

Felices festas!

O pasado venres 18 de Decembro, o equipo da Biblioteca do noso centro organizou unha charla motivacional, a petición do Departamento de Orientación, para o alumnado de 2 de bacharelato de cara a axudarlles a afrontar este curso tan importante.

Na charla  participaron tres antigas alumnas da promoción do ano pasado: Aida Duarte, Saray Gende e Elena Fariña que aceptaron encantadas o reto de contar a súa experiencia e tentar  motivar e resolver as dúbidas dos seus compañeiros.

Durante dúas horas, unha para cada un dos grupos de bacharelato, contáronlles a súa experiencia sobre como preparar e estudar de cara a preparación das ABAU, como levaron e afrontaron o estudo en tempo de pandemia así como consellos sobre a proba en si.

ex-alumnas dando a charla

Desde o EDLG convocamos por segundo ano consecutivo o Concurso de postais de Nadal.

Gustaríanos que o alumnado do IES Parga Pondal demostrase as súas habilidades artísticas participando neste concurso. As bases son as seguintes:

FORMATO: O tamaño máximo da postal será A5 ou de medio folio.

MATERIAL: Cartolina ou folio.

MOTIVO TEMÁTICO: Paisaxe invernal galega.

TÉCNICA: A técnica será libre, pero non se poderán utilizar deseños por   ordenador nin con texturas (algodón, purpurina ...).

CON TEXTO EN LINGUA GALEGA: Desexos de Nadal, panxoliña, poema, un  lema ...

DATOS: Nome, apelidos e Grupo na parte posterior da postal.

ENTREGA E DATA LÍMITE: As postais serán entregadas aos profesores de Galego ou de EpeVA ata o venres, 11 de decembro.

PREMIOS: O xurado concederá 3 premios e diplomas ás postais orixinais e inéditas coa mellor decoración e texto en lingua galega.

• 1º PREMIO: CHEQUE REGALO DE 25 EUROS.
  • 2º PREMIO: CHEQUE REGALO DE 20 EUROS.
  • 3º PREMIO: CHEQUE REGALO DE 15 EUROS.

- Farase unha exposición coas postais participantes no concurso.

- A postal gañadora poderase editar para felicitar o Nadal a toda a comunidade educativa.

Anímate e participa!