IES Isidro Parga Pondal

Horario administración: 9:30h - 13:30h

• PRAZO DE SOLICITUDE: 19 DE MAIO ATA 22 DE XUÑO
  • BENEFICIARIOS: ALUMNADO DE ESO
  • PARA PRESENTAR DE XEITO TELEMÁTICO OU PRESENCIAL ENTRAR AQUÍ PARA MÁIS INFORMACIÓN

Achegamos un resumo da orde neste documento.

AVISO IMPORTANTE: O exame de BIOLOXÍA E XEOL. celebrarase o luns 13 de xuño de 9:00 a 11:00 horas e NON o venres 10 de xuño como está indicado na imaxe.

O día 10 de marzo publicouse no BOE a nova convocatoria de bolsas de carácter xeral para o curso 2022/2023.

Modifícanse os prazos e o procedemento de xestión das solicitudes.

O prazo para presentar as solicitudes é do 30 de marzo ao 12 de maio, inclusive.

A presentación realízase a través da sede electrónica do Ministerio de Educación.

Máis información na seguinte ligazón:

Os nosos parabéns á alumna Lola Collazo Couto de 4º ESO A por ter acadado un premio accésit (por segundo ano consecutivo) no XVII Concurso Literario Rita Suárez Amado (Nivel II de Relato curto), organizado polo IES Eusebio da Guarda da Coruña.

Ademais de varios agasallos, o premio inclúe a publicación do relato.

Animamos a todo o alumnado do noso centro que, como Lola, teña inquietudes literarias a participar nas próximas edicións.

A pasada semana tivo lugar o acto de entrega dos donativos que se recadaron para enviar axuda humanitaria a Ucraína. En total 427 euros que se destinarán a financiar parte dun ecógrafo que se enviará a cidade de Kiev.

Este proxecto que se desenvolveu na materia de Iniciativa á actividade empresarial e emprendedora que cursa o alumnado de 4ºC permitiu adquirir competencias na relación co mundo da empresa, pois tiveron que procurar colaboracións de agasallos para rifar, pedir orzamentos para a elaboración das rifas, contratar prestacións de servizos, recoller albaráns e facturas e viron de xeito práctico un proceso de venta utilizando o marketing dixital.

Destacar a colaboración de Imprentas Paco, Masquetinta, Idea Carballo, Atmosfera Sport, Dequip e Informática Valem SL. Esta aprendizaxe tivo de trasfondo un fin social, que fomenta a educación pola paz e os valores da necesidade de diálogo.

Os donativos foron entregados á Asociación de Bombeiros da Coruña nunha charla no IES PARGA PONDAL onde nos falaron do traballo humanitario destas últimas visitas a Ucraína, así como en Siria ou Etiopía.

Para a elaboración dos orzamentos de 2022/2023 podedes participar cubrindo un formulario e aportar nel as vosas suxestións. O resultado non será vinculante pero vai servir para que poidamos detectar necesidades non cubertas e plantexarnos, este ano ou en anos sucesivos, tentar cubrir esas necesidades na medida do posible. A dirección vai ser a que tome as decisións últimas de gasto.

Para cubrir o Formulario/Enquisa é necesario que esteades coa vosa conta da aula virtual aberta. Poderán participar profesores/as e alumnos/as.

Estará aberto ata o 27 de maio.

O enlace da enquisa é o seguinte:

Xa temos o alumnado premiado no Concurso de Lapbooks convocado con motivo do Día do Libro:

CATEGORÍA A:

• 1º premio: ÁNGEL SUÁREZ LOUREIRO. 1º ESO C.
  • 2º premio: LUCÍA VILARES SOUTO. 1º ESO C.
  • Accésit: SARAY GENDE COLLAZO. 1º ESO E.

CATEGORÍA B:

•  1º premio: UXÍA MARROZOS LOUREIRO. 3º ESO B.
  • 2º premio: LOLA COLLAZO COUTO. 4º ESO A.

Parabéns aos gañadores e graciñas a todo o alumnado que participou!

Dende o EDLG, a Biblioteca e o Departamento de Galego organizamos un concurso literario para conmemorar o vindeiro Día das Letras Galegas. Neste concurso o alumnado do IES Parga Pondal poderá demostrar a súa capacidade para redactar en lingua galega e exercitar a súa imaxinación para crear historias.

Animádevos a participar!