IES Isidro Parga Pondal

Our Pendentes Exams will be on these days:

• 1st Exam:
    • 19th February Monday :  16.00 - 17.00 Pendentes ESO, 17.00 - 18.00 Pendentes 1º Bach.
  • Final Exam:
    • 14th May Monday:  16.00 - 17.00 Final exam Pendentes 1º Bach.
    • 11th June Monday: 16.00 - 17.00 Final Exam Pendentes ESO.

O noso club de lectura empezou a súa andadura no curso 2007-2008, como unha continuación das actividades de dinamización que levaba a cabo o equipo da biblioteca.

Este ano continuamos con ese labor cun grupo bastante numeroso de alumnos de diversos niveis educativos coa esperanza de que ao longo do curso vaian interesándose máis polas actividades que imos realizar estes meses.

Se queredes máis información sobre as actividades do grupo, podedes consultar en bibliotecarebolo.blogspot.com.es.

Por este motivo invitamos a todo interasado a incorporarse a este club.

Reunión do club de lectura

O terceiro xoves de novembro celebrase o Día Internacional da Filosofía e o noso centro non quixo faltar a esta cita.
Para realizar esta celebración fixemos unha exposición fotográfica con dous temas: Miradas filosóficas e Penso, logo estorbo.
Neste proxecto participaron os cursos de 4 da eso e 1 de bacharelato. Aínda podedes ver as fotografías na entrada e na biblioteca do centro.

Día Internacional Filosofía

Panorámica acto

Este venres realizouse un acto no instituto para conmemorar o Día Internacional da Eliminación da Violencia contra a Muller.

Hoxe á mañá o IES Isidro Parga Pondal vestiuse de negro como símbolo de loito polas vítimas da violencia doméstica e de xénero. Despois de proxectar un vídeo introducindo o contexto da actividade, unhas alumnas representaron unha performance ao representar un monólogo que obrigaba o espectador a enfrontarse coa realidade dunha linguaxe sexista, para despois dar paso a unha lectura que establece as bases da postura da comunidade educativa enfronte á violencia de xénero.

A actividade foi un éxito de participación e voluntariedade, aínda que o auténtico éxito reflectirá se a mensaxe cala no alumnado e perdura co tempo, de tal xeito que poidamos sentirnos orgullosos dentro duns anos.

Premer en "Leer máis" para ver as fotos do acto.

Ao inicio do curso a nosa biblioteca ten un novo nome, a partir de agora chamarase

Biblioteca Rebolo LOGO

Como se vén facendo desde hai anos, o novo equipo continúa traballando dentro do ámbito de Bibliotecas escolares e, máis concretamente, integrado no Plan de mellora de bibliotecas escolares (PLAMBE).

SERVIZOS DA BIBLIOTECA

• Lectura e consulta de libros, xornais, revistas, atlas, enciclopedias, dicionarios.
  • Busca de información na rede.
  • Préstamo de libros, música e películas.
  • Práctica de xogos de mesa.
  • Preparación de exames e traballos.
  • Realización doutras actividades puntuais.
  • Para a utilización destes servizos é imprescindible a presentación do carné, co que conta todo o alumnado, e o no de DNI para acceder aos ordenadores.

ESPAZOS DA BIBLIOTECA

• xestión
  • lectura
  • lecer
  • estudo
  • información dixital
  • zona de exposicións
  • bibliotecas de aula

ACTIVIDADES

Continuamos traballando no Club de lectura e cun equipo de alumnado voluntario que participa na proposta de ideas para actividades e a súa posta en marcha, suxestións para novas dquisicións, xestión... Á parte dos servizos habituais, a biblioteca levará a cabo actividades relacionadas con celebracións de diferentes tipos e temáticas, mesmo fóra do espazo habitual, e que procuren a implicación a toda a comunidade escolar. No que vai de curso xa se realizaron actividades como a presentación da biblioteca para o alumno de nova incorporación, celebración do Día das Bibliotecas escolares (24 de outubro) e do Samaín (31 de outubro).

Para consultar os nosos servizos, normas de uso; novidades de material; actividades realizadas e a realizar... podedes entrar no noso blog