IES Isidro Parga Pondal

A partir de hoxe o servizo da biblioteca reabrirá para o préstamo e devolución de libros e material audiovisual, co seguinte protocolo:

a) devolución de libros en préstamo da biblioteca (non libros de texto)

1. a devolución farase dentro do horario de oficina, de 10 a 13 horas, de luns a venres.
  2. a devolución farase entregando o material na conserxería do centro.
  3. non é necesario traer nin o carné da biblioteca nin identificarse.

b) servizo de préstamo de libros e material audiovisual

1. farase mediante correo electrónico (ies.parga.pondal@edu.xunta.es) ou chamando ao 881 880 371.
  2. será necesario indicar: nome e apelidos do alumno ou alumna, o título do material solicitado e o número do carné da biblioteca.
  3. importante: se a petición se fai por correo electrónico, indicar un teléfono de contacto.
  4. cando o material solicitado estea disponible, avisaremos a persoa indicada para a súa recollida na conserxería do centro.

NOTA: o prazo para a devolución de libros amplíase ata á volta en setembro para o alumnado que así o precise.

Segundo a resolución do 22 de maio de 2020, achégovos as instrucións para a organización das titorías presenciais voluntarias de 2º de bacharelato a partir do 26 de maio.

• O luns 25 non haberá titorías presenciais, empezaremos o martes 26.
  • Terán carácter voluntario.
  • O horario das titorías presenciais será de 10:00h a 13:00h, en horario libre.
  • Cada día terá asignados uns departamentos e por tanto a súas materias:

Luns: Departamentos de Economía e Música.

Martes: Departamentos de Informática, Tecnoloxía e Xeografía e Historia.

Mércores: Departamento de Matemáticas.

Xoves: Departamentos de Física e Química, Filosofía, Educación Física, Bioloxía e Xeoloxía e Artes Plásticas.

Venres: Departamentos de Castelán, Galego e Inglés.

• O alumnado terá que pedir cita, como mínimo, chamando preferiblemente por teléfono (881 880 371) ou enviando un email ao centro (ies.parga.pondal@edu.xunta.es) o día anterior antes das 14:00h; indicando o nome, que departamento/materia desexa acudir e a hora.

O equipo directivo.

Na seguinte táboa pódense consultar os prazos previstos para os próximos procedementos administrativos

Procedemento  Prazo previsto Documentación
Matrícula ABAU  Do 10 ao 17 de xuño Información
Descarga de impresos
Matrícula Secundaria e Bacharelato  Do 1 ao 10 de xullo Recoller no centro
Solicitude Fondo libros / Axudas de material  Ata o 19 de xuño Información e impresos
Devolución de libros en préstamo  Antes do 7 de xullo* --
Admisión a F.P. Pendente de publicación Pendente de publicación
Solicitude de becas Pendente de publicación Pendente de publicación
Probas libres Pendente de publicación Pendente de publicación
Proba de acceso Ciclo Medio 10 de xuño Información
Proba de acceso Ciclo Superior 11 de xuño Información

* Publicarase un calendario na web coas datas de devolución de cada curso.

Estimadas familias,

o vindeiro 25 de maio está prevista a entrada na Fase 2 de desescalada, polo que se aproveitará esa semana para habilitar a recollida de material que o alumnado poida ter deixado na aula. A recollida dese material deberase facer con cita previa, podendo solicitar a mesma no correo do centro (ies.parga.pondal@edu.xunta.es) ou, preferiblemente, por teléfono (881 880 371).

Un saúdo e grazas pola súa colaboración.

O Equipo Directivo.

A XUNTA INFORMA DE QUE OS CENTROS EDUCATIVOS DE TODOS OS NIVEIS PERMANECERÁN PECHADOS DENDE O LUNS, 16 DE MARZO E ATA NOVA ORDE.

A Xunta de Galicia informa que os centros de todos os niveis educativos permanecerán pechados desde o luns, 16 de marzo, e durante 14 días nun principio. Actualización: non temos data para volver ás aulas.

Amplíase provisionalmente o prazo de presentación telemática e presencial de solicitudes de admisión que finalizará 1 semana despois do reinicio das clases da finalización do estado de alarma.

Se é posible, recoméndase a utilización preferente da modalidade telemática para a presentación das solicitudes.

Os cursos online da Aula Mentor continuarán a súa actividade con normalidade. As novas matrículas deberán facerse a través de internet (máis información en carballo@aulamentor.es)

Docencia a distancia Addendas ás programacións

Manual básico de Moodle para o alumnado - Manual básico de Moodle para o profesorado
Manual de Webex para o profesorado - Manual de Webex para o alumnado

Conxunto de vídeo tutoriais da Consellería (AbalarMobil, Agueiro, WebEx, EspazoAbalar e Aulas Virtuais)

NOVAS ACTUALIZADAS

Actualizado 28/04/2020 ás 17:30

Instrucións  do  27  de  abril  de  2020,  da  Dirección  Xeral  de  Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa para o desenvolvemento do terceiro trimestre do curso académico 2019/20, nos centros docentes da Comunidade Autónoma de Galicia.