IES Isidro Parga Pondal

O día 8 de abril recibimos no IES Isidro Parga Pondal a Angel Noguerol da Cámara de Comercio da Coruña.  Este técnico de innovación é o responsable dos Viveiros de Empresas da Cámara.
Introdúxonos na aventura de emprender, detallou as fases que dende a súa experiencia todo emprendedor supera no seu camiño.
Presentounos os Viveiros que xestionan dende a Cámara,  así como as súas virtudes e vantaxes para os emprendedores.

Hoxe, 7 abril , o noso centro realizou unha visita en liña ao corazón do Salón Teatro do Centro Dramático Galego organizada polo departamento de Lingua Galega e o EDLG. Os grupos que puideron asistir de forma online foron os de 2º ESO, 4º ESO e 1º bacharelato.

A actividade consistiu en coñecer en profundidade os segredos do Salón Teatro, conmemorando o seu Centenario. Os alumnos tiveron a oportunidade de realizar preguntas sobre o teatro en xeral que foron contestadas moi amablemente por Fran Núñez, o director do Centro Dramático Galego. No edificio ten a súa sede o Centro Dramático desde hai 22 anos.

A conexión tivo lugar ás 12:30 xunto con outros centros de Galicia. O noso agradecemento á Secretaría Xeral de Política Lingüística pola organización do acto.

Desde os departamentos organizadores, a nosa máis sincera gratitude ao Departamento de Informática pola súa constante colaboración.

O alumnado de 4º de ESO da materia IAEE participou, este 25 de marzo, na charla sobre a iniciativa empresarial de José Collazo (www.ameigamarketing.com).

A pandemia foi o momento elixido para lanzar a súa empresa. Leva nove meses en Carballo, desde Carballo, facendo o que mellor sabe facer: axudar ás empresas para vender os seus produtos en liña. Entre os fitos máis relevantes que nos sinalou, a preguntas do alumnado, foi o construír unha páxina web para unha empresa localizada en Estados Unidos.

A charla foi moi participativa e amena. O tempo pasouse nun  click. Queda convidado, por unanimidade, para un novo encontro.

Los alumnos de 2º BAC, asignatura Economía de Empresa, participaron en la charla que impartió D. Esteban Rostro, responsable del Gadis Hiper de Carballo. A lo largo de su diserción, el Sr. Rostro explicó al detalle el origen de Gadisa y la composición de su portfolio de marcas actuales. Aprovechó, también, para contar a los alumno el día a día del establecimiento, así como  se realiza el estudio de márgenes de cada sección. D. Esteban resaltó el compromiso del Grupo Gadisa con el territorio. Además, nos puso al corriente de sus más de 200 establecimientos y 7.000 empleados. Los alumnos, como siempre, disfrutaron de la presentación y preguntaron sobre curiosidades del centro carballés.

Os nosos parabéns á alumna Zaira Rivadas Mourelle de 4º ESO D por ter acadado un premio accésit no XV Concurso Literario Rita Suárez Amado (Nivel II de Poesía), organizado polo IES Eusebio da Guarda da Coruña.
Animamos a todo o alumnado que teña inquietudes literarias a participar na seguinte edición.
Deixámosvos un vídeo e unhas imaxes da entrega do premio á nosa alumna Zaira, celebrada o xoves, 25 de marzo no IES Eusebio da Guarda.

Premio Zaira Rivadas

Este 31 de marzo celébrase o Día internacional da Visibilidade Transxénero. No IES Isidro Parga Pondal realizamos durante esta semana unhas charlas/obradoiros co alumnado de ESO e Bacharelato a cargo da asociación ALAS de Coruña.

A Asociación pola Liberdade Afectiva e Sexual da Coruña naceu no ano 2010 en Coruña e ten como obxectivo a defensa dos dereitos das persoas LGTBI.

No IES traballaron nun obradoiro de concienciación co alumnado de 3º e 4º de ESO e 1º Bac durante esta semana, realizando diversas actividades.

O centro permanecerá pechado os días 1 e 2 de abril por mor da festividade de Semana Santa.

Os días 29, 30 e 31 de marzo e o 5 de abril abrirá en horario de 10:30 a 13:30 horas.

Para calquera trámite administrativo que precisen facer pódense poñer en contacto usando o correo electrónico:

ies.parga.pondal@edu.xunta.gal

Aberto o período de inscrición para probas de acceso a ciclos formativos de grao medio, do 15 ao 26 de marzo de 2021, ambos incluídos.

Pode consultar a Orde do 21 de xaneiro de 2021 pola que se convocan probas de acceso aos ciclos formativos de grao medio e de grao superior de formación profesional do sistema educativo para o ano 2021 (códigos de procedemento ED312C e ED312D) na seguinte ligazón: