IES Isidro Parga Pondal

Desde o noso centro, e concretamente desde a nosa Radio Rebolondas, realizamos unha entrevista ao exalumno Pablo Iglesias co motivo do galardón recibido  neste ano tan insólito para todos nós. Trátase do Premio Excelencia da Universidade da Coruña á mellor nota  de admisión nos Graos do curso 2020-2021.

Pablo foi alumno do noso centro durante seis anos e agora está realizando un Grao de Educación Primaria.

Pablo recollendo o premio

É un estudante brillante e así o demostra a súa Matricula de Honra en 2º de Bacharelato, pero se temos que destacar algo máis có estritatamente académico temos que resaltar  a súa solidariedade, o seu  respecto e o seu saber estar.

Para toda a Comunidade Educativa é un privilexio e por suposto un orgullo  que un alumno reciba un premio destas características. Na entrevista tratamos de coñecer “in situ” o que significou para Pablo este recoñecemento e as vivencias que experimentou no Parga Pondal. Do mesmo xeito, coñecemos as experiencias que está empezando a percorrer como universitario e que seguro interesarán ao noso alumnado.

Desde as nosas ondas, estamos encantados da súa visita… Grazas,  Pablo, por todo.

Pablo e Basi durante a entrevista na radio do centro

Aquí tedes o podcast coa gravación

Ou se o preferides, poder ver a entrevista

O departamento de Bioloxía e Xeoloxía en colaboración coa Biblioteca convoca un CONCURSO DE FOTOGRAFÍA para o alumnado de 4º ESO que cursa a materia de Bioloxía e Xeoloxía. O tema das fotografías será ECOSISTEMAS DA CONTORNA. Con esta actividade preténdese concienciar ao alumnado da importancia que ten o medio ambiente.

cartel concurso

A perda de ecositemas está privando ao mundo de sumidoiros de carbón, como os bosques e as turbeiras. As emisións globais de gases de efecto invernadoiro aumentaron durante tres anos consecutivos e o planeta está a un paso dun cambio climático catastrófico.

A perda de ecosistemas implica que se reduza o hábitat natural para os animais, creándose así as condicións idóneas para que os patóxenos, incluidos os coronavirus, se propaguen

bases concurso

Partindo de diferentes puntos de vista, o alumnado de Literatura universal (1º BAC) e  Ciencias da Terra e do Medio Ambiente (2º BAC) traballou textos literarios de  Ovidio, Garcilaso de la Vega, Rosalía de Castro, Emily Dickinson, Walt Whitman e Truman Capote. A aproximación aos textos centrouse no valor concedido  á paisaxe, plantas e flores nos textos e períodos literarios propostos, dando lugar a un enriquecedor debate que veu demostrar que os puntos de vista diferentes non son senón ferramentas para traballar o noso coñcemento. Se aprendemos a ver e interpretar desde múltiples e diferentes perspectivas, ampliamos a nosa capacidade de aprendizaxe.

Graciñas aos departamentos de Ligua Castelá e Literatura e de Bioloxía e Xeoloxía pola iniciativa.

O departamento de música, en colaboración coa Biblioteca, presenta un ano máis a III Semana da Música.

Este proxecto nace coa idea de que o alumnado poida ampliar a súa formación, recibindo clases de varios profesionais invitados, versados en áreas musicais diferentes ás impartidas a diario polo profesorado deste departamento.

Estas xornadas, nas que se desenvolveran actividades como obradoiros, conferencias e coloquios, rematarán cun Concerto de Clausura a cargo do alumnado, que será dirixido polo profesorado participante.

Cartel II semana Música

Cabe destacar que contaremos cun equipo especializado destinado á gravación do son e da imaxe, o que lles permitirá aos rapaces e rapazas, descubrir esta faceta dunha forma práctica, converténdose eles, por uns instantes, en verdadeiras e verdadeiros profesionais da interpretación musical.

Coa total certeza de que estas experiencias enriquecen o coñecemento musical e artístico do alumnado e fortalecen valores indispensables para o crecemento persoal como  son o esforzo, a sensibilidade, o compromiso ou a disciplina, comenzamos, coa colaboración impagable da nosa comunidade educativa, a conta atrás para estas xornadas.

Xa estamos desexando comenzar!

Como xa é costume dende a pandemia, o departamento de música ofrécenos cada pouco tempo, as gravacións de pezas musicais que os rapaces e rapazas preparan ao longo dos trimestres. Nesta ocasión, o alumnado de 3º ESO D, deléitanos coa interpretación de I’m a believer do grupo Smash Mouth

O alumnado matriculado no centro para as ABAU recibirá de xeito automático unha solicitude de conta de usuario para poder acceder a NERTA (recibirán na súa conta de correo electrónico o código necesario e información cos pasos a seguir para completar a activación da conta de usuario solicitada).

O alumnado pode consultar nas seguintes ligazóns os documentos coas instruccións para a aplicación NERTA:

No marco da Estratexia galega de convivencia escolar 2015-2020, a Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria elaborou un cuestionario de recollida de datos dos distintos sectores da comunidade educativa co fin de facilitar a elaboración dos plans de convivencia dos centros e de establecer o clima escolar de Galicia, guiando as accións de mellora deste.

Toda a comunidade educativa (alumnado, profesorado, familias e persoal non docente) recibirán uns códigos que lles permitirán acceder a unhas enquisas anónimas de recollida de datos. Os enlaces a cada un dos cuestionarios segundo o grupo serán os seguintes: