IES Isidro Parga Pondal

Email: ies.parga.pondal@edu.xunta.gal

Horario apertura: 8:00h - 22:00h

Horario administración: 9:30h - 13:30h

Dende o EDLG, a Biblioteca e o Departamento de Galego xa estamos pensando nas próximas celebracións. Así que aí vai un concurso de cartas de amor para festexar a Candeloria ( o día no que casan os paxariños) e o Día dos namorados.

Animádevos a participar! Esperamos as vosas cartas!

Xa temos o alumnado premiado no Concurso de postais de Nadal 2021 convocado polo EDLG en colaboración coa Biblioteca e cos Departamentos de Artes Plásticas e de Lingua Galega.

• 1º premio: REBECA GÓMEZ CUNS. 1º BACHARELATO B.
  • 2º premio: UXÍA MARROZOS LOUREIRO. 3º ESO B.
  • 3º premio: SARAY GENDE COLLAZO. 1º ESO E.

Parabéns ás tres gañadoras e graciñas a todo o alumnado que participou!

O Departamento de Música quere ofrecervos, para festexar este Nadal 2021 e a entrada no ano 2022, esta montaxe co traballo que o alumnado de música estivo a preparar con moito esforzo, espírito colaborador e entusiasmo

Agradecemos a dirección do I.E.S Isidro Parga Pondal, a todo o profesorado, alumnado e persoal non docente, todas as facilidades para levar a cabo este concerto.

Queremos facer unha mención especial a Xairo Campos Blanco, ao equipo de decoración, vídeo e fotagrafía pola súa profesionalidade e dedicación.

Bo Nadal e Felices Festas!!!

O pasado xoves 16 de decembro a Asociación Galega de Custodia do Territorio (AGCT) deu unha charla aos alumnos de Cultura Científica de 4º de ESO do noso centro. Nela faláronnos de que é a “custodia do territorio” e a súa importancia na conservación de especies, poñendo especial fincapé nos proxectos que teñen en marcha para protexer a flora ameazada no Courel e na Serra do Careón.

Se queredes saber máis sobre esta asociación e a importante labor que levan a cabo premede na seguinte ligazón:

O xoves, 09 de decembro, o alumnado de 3º da ESO do noso centro asistiu a un encontro literario coa escritora Antía Yáñez. Tras unha breve presentación, feita polas alumnas Judith Añón Carracedo e Ánxela Palomero Agra, a escritora falounos da temática da novela Senlleiras e do proceso da súa escrita. Finalmente contestou ás preguntas que os alumnos e alumnas lle fixeron e asinou e adicou os seus libros.

Agradecemos a xestión da profesora Beatriz Corral para que esta actividade fose financiada pola Secretaría Xeral de Política Lingüística a través dos Equipos de Dinamización da Lingua Galega e do Fondo de proxectos Xacobeo 21-22.  Deixámosvos algunhas imaxes deste encontro con Antía Yáñez e esperamos que vos animedes a ler calquera dos seus libros.

A alumna do noso centro Uxía Marrozos Loureiro obtivo o 1º premio na categoría feminina no III Torneo de Xadrez de Nadal Xiria Carballo, celebrado o mércores 8 de decembro.

Ademáis quedou de 16 (empatada co 14) a tan só medio punto dos primeiros na clasificación xeral.

• Un cento de alumnos e alumnas de 1º ESO participaron hoxe no obradoiro organizado polo  centro carballés con motivo da celebración do Mes da Ciencia en Galego
    • A iniciativa ten como obxectivo visibilizar as mulleres e a lingua propia de Galicia no ámbito da ciencia e da investigación, así como dar a coñecer e fixar referentes que animen ás alumnas a cursar as coñecidas como carreiras STEM