Blogues

Achégase a listaxe dos libros para o curso 2019/2020.

Respecto o ano pasado, só hai un cambio en 1º da ESO: Matemáticas pasa de non ter libro a ter un coa recomendación de non compralo até falar co docente.

Fe de erratas: o idioma do libro de Latín de 4º ESO é CASTELÁ. O resto é correcto.

A finais do mes de abril a Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa, puxo en marcha REGADual, Rede Galega de Dinamización da FP dual, da que este centro forma parte.

Como responsable desta dinamización, trasladovos que as funcións asociadas a mesma son:

• Facer prospección de empresas.
  • Atender as necesidades formativas das empresas, dando a coñecer os perfís profesionais axeitados en cada caso e fomentando o achegamento das empresas ós centros educativos.
  • Atender ás necesidades dos titores e titoras dos centros de traballo e dos centros educativos no desenvolvemento das súas funcións.
  • Asesorar a todos os actores participantes nos proxectos de FP dual de cara a realizar unha xestión de calidade.
  • Formar e informar aos mesmos e realizar outras actuacións relacionadas coa FP dual.
  • Divulgar a FP dual entre o alumnado doutras ensinanzas.

Informarvos, tamén, que o departamento de informática estamos en conversa con varias empresas para implantar no vindeiro curso 2019/2020, a FP Dual Ordinaria para o ciclo de ASIR.

Charla Astronomía

O pasado 10 de maio visitounos Víctor Tilve nunha actividade organizada polo departamento de Matemáticas.

Víctor estudou matemáticas na USC e foi, xustamente durante a carreira, cando se atopou coa Astronomía ao realizar un traballo sobre astrofotografía. Tras esta experiencia, o noso poñente mudou os seus intereses cara a contaminación luminosa, ao comprobar que na súa cidade, Vigo, as estrelas non eran visibles pese a ter unhas condicións climáticas favorables.

A afición de Víctor pola Astronomía foi medrando ata o punto de convertirse tamén na súa profesión. Na actualidade traballa como operador de telescopios no observatorio de Javalambre (Teruel), traballo que combina coa divulgación científica e coa investigación.

Na súa visita Víctor fíxonos unha breve introdución á Astronomía, falounos dos telescopios que emprega no seu traballo (os cales sorprendentemente empregan logaritmos no seu funcionamento) e fíxonos partícipes da problemática que amosa a contaminación luminosa.

Sen dúbida foi unha charla entretida, con imaxes impactantes das estrelas e do universo que nos rodea que nos motivaron para saír nas noites de verán a observar o fermoso ceo que temo sen Carballo.

O martes 30 de Abril, o alumnado de música de 1 de bacharelato e de 4 da ESO representamos ao noso IES no "VIII Encontro de Asomúsica" en Santiago de Compostela.
As nosas actuacións foron moi aplaudidos polo resto dos centros de toda Galicia que participaron no festival connosco.
Asistimos a diferentes obradoiros musicais, e despois de xantar todos xuntos, voltamos a Carballo encantados de compartir un día tan musical.

PROCEDEMENTO QUE COMPRE SEGUIR NAS RECLAMACIÓNS DAS CUALIFICACIÓNS OUTORGADAS NO 2º CURSO DE BACHARELATO

Reclamacións ante o centro:

Prazos:

• convocatoria ordinaria: 22 e 23 de maio de 2019 (até ás 14:00h).
  • convocatoria extraordinaria: 25 e 26 de xuño de 2019 (até ás 14:00h)

Presentaranse por escrito dirixidas á dirección.

Reclamacións ante a comision de supervisión:

Prazos:

• 24h contadas desde a notificación da resolución da reclamación ante o centro.

Presentarase por escrito ante a dirección do centro donde se fixo a reclamación anterior, dirixida a dirección, indicando que a mesma remita o expediente de reclamación ao/á presidente/a da comisión de supervisación.