Extraescolares

O día 7 de maio de 2018 celebrouse o sorteo dunha Tarxeta-Agasallo valorada en 200 euros, coa presenza do director do centro e de parte do alumnado de 3º de ESO.

Como resultado deste sorteo, o número gañador do sorteo resultou ser o

vendido por Lucía Torres González.

A persoa agrazada co boleto gañador deberá presentarse na dirección do IES Isidro Parga Pondal, en Carballo nun prazo de 15 días, rematando este prazo o 22 de maio de 2018.

En caso de non aparecer o boleto agrazado, o premio irá para a alumna que vendeu esta rifa e entregaráselle o día 23 de maio de 2018.

Participación na Olimpiada Matemática Galega 2017

O pasado 27 de abril os alumnos

• XAIRO CAMPOS BLANCO
  • MANUEL GALÁN RODRÍGUEZ
  • DANIEL VILLAR POMBO

participaron na Olimpiada Matemática Galega 2017.

Ademáis, o alumno MANUEL GALÁN RODRÍGUEZ clasificouse para a fase final galega, que terá lugar en Lugo o próximo 18 de maio.

Desde o centro queremos trasmitir os nosos parabéns a todos os participantes e moito ÁNIMO a o noso compañeiro clasificado.