Extraescolares

No mes de Xaneiro, entre o 21 e o 27, o Departamento de Educación Física realizou unha Semana Branca coma tódolos anos. Este ano fomos á estación de Astún no pirineo aragonés. Na viaxe participaron alumnos dende 2º da ESO ata 1º de BAC. Foron un total de 63 rapaces e rapazas para disfrutar duns días de deporte e convivencia fora da casa. Tivemos moi bo tempo ainda que non moita neve, pero a suficiente para disfrutar de 5 días do placer do esquí. Quedamos moi satisfeitos da viaxe en xeral e pensamos que, a maioría deles,  tamén quedaron con ganas de repetir o próximo ano.

O mellor foi que volvemos sen lesions e iso é moi importante de cara a repetir.

Dende o Departamento estamos moi contentos da aceptación que ten esta viaxe entre os alumn@s.

Aquí deixamos un documento gráfico destes días.

O pasado mes de maio o alumnado do centro, dirixido polo departamento de Música, celebrou o festival da V Semana da Música. No seguinte vídeo podes ver o concerto de peche da semana.

A nosa exalumna Ana Cambón, controladora da Axencia Espacial Europea, impartiu unha charla aos alumnos de bacharelato o pasado mércores 6 de abril.

Ana Cambón: «Na Axencia Espacial Europea nada temos que envexarlle aos americanos»

Este ano o FIOT presentou o FIOTEEN, unha canle para sair á procura de novo público nos centros educativos.

A través desa canle mantiveron informado ao alumnado de todo o que acontecía no FIOT, graciñas á interpretación de Alba Bermúdez e Tone Martínez, da compañía carballesa Galeatro, que visitaron os centros con píldoras informativas presentando os diferentes espectáculos. Tamén se representou no centro educativo a obra “Por unha peseta” da compañía Apatacón.

Ademais do anterior ofrecéronse de xeito gratuíto ao alumnado diversas representacións no Pazo da Cultura, podendo dese xeito acudir á preestrea de algunhas das obras do FIOT. Así, o alumnado de 3º de ESO puido disfrutar da obra “Medida x medida”, de PT Excéntricas, o alumnado de 4º de ESO da obra “O electo” de Contraproducións e Focus e o alumnado de bacharelato da obra “Dados” de Ventrículo Veloz.

Agradecemos ao FIOT a colaboración cos centros educativos.

Podedes consultar unha galería cos imaxes das saídas premendo aquí.

O alumnado de 1º de ESO e 2º de Bacharelato do noso centro participou na actividade programada polo FIOT (Festival Internacional de Outono de Carballo) coas seguintes obras :
  • 1º ESO
    • Título da obra: Saltimbanqui
    • Grupo: Xa era hora!
    • Integrantes:  Xulia, Fran, Kiara, Miguel Alejandro e Mario
  • 2º Bacharelato
    • Título da obra:  Un berro na escuridade.
    • Grupo: Espartanas
    • Integrantes: Juan, Andrea, Aida, Uxía, Saray, Irene e Elena.

A actividade foi organizada polo EDLG e o Departamento de Lingua galega.  Todos eles fixérono xenial. Tiveron a oportunidade de visitar as instalacións de Radio Voz onde se realizaron as gravacións  que escoitaremos o día 10 de decembro. Contamos coa axuda inestimable da nosa compañeira Leticia Riestra, profesora de Informática.

PARABÉNS e moita SORTE!!!!!!!!!!!! Agora só falta o veredicto do xurado.   Moitas grazas pola vosa colaboración!!!!!!!!