Educación física

A semana pasada tres voluntarios de protección civil de Carballo ofrecéronnos unha presentación e unha pequena práctica de Primeiros Auxilios aos alumnos de 4º da ESO.

Os alumnos mostráronse interesados nas técnicas de RCP necesarias para salvar vidas. Esperemos que non teñamos que utilizalas, pero en caso de necesidade, xa temos unha idea de que é o que podemos facer antes de que cheguen os servizos de emerxencia.

Grazas aos mozos de Protección Civil polo seu tempo

Unha representación do alumnado do centro dos cursos 2º - 3º - 4º ESO e 1º Bacharelato (43 para ser máis exactos) desprazouse entre o 7 e o 11 de Xaneiro á estación de esquí  andorrana do Tarter para gozar xuntos do deporte invernal por excelencia: o esquí e o snow.
Saíndo o domingo día 7 ás 23:00 e despois dunha tranquila viaxe de ida no que todos puideron durmir sen problemas (ai, non, que algún non calaba nin ás 4 da mañá) chegouse á 1 do mediodía do luns 8 sen incidencias ao hotel (bo, case...).
Ao día seguinte e durante 4 días (ata o venres) o alumnado aprendeu o complicado que é iso que parece tan sinxelo cando se ve pola tele.
Polas tardes puideron gozar de tempo libre para percorrer as rúas de Andorra e visitar as súas tendas (e como non, as súas visitas ao McDonalds) así como unha entrada para Caldea (centro termal moi coñecido na cidade).
E cunha viaxe de volta que transcorreu sen incidentes e onde esta vez si se puido durmir (vese que viñan cansos) chegouse o sábado ás 10 da mañá a Carballo.

A pesar de que houbo algún pequeno contratempo (problemiñas cun pulgar, distensión nun xeonllo e moitos vómitos por culpa do frio, cansazo e non descansar adecuadamente tal e como recomendaron os seus profesores) o alumnado gozou da experiencia.

Agradecer, que moitas veces non se ten en conta, o labor do profesorado neste tipo de viaxes porque, por exemplo, unha das profesoras pasou a noite en vela por acompañar a unha alumna que non se atopaba ben e estivo case máis de 24 horas sen poder durmir.

E como mostra do vivido, este pequeno vídeo con algún deses momentos. Esperamos que gozasen e que se quedaran con ganas de repetir