Lingua Castelá

O Departamento de Lingua Castelá, organizou un encontro literario entre Fernando Lalana, escritor de literatura infantil e xuvenil, e o noso alumnado de 1º ESO.

É o autor da novela "La tuneladora", que leu o alumnado este curso académico. O autor contestou ás súas preguntas, algunhas relacionadas coa obra e outras co oficio de escritor e a súa traxectoria profesional. A charla durou unha hora e despois unhas alumnas de 1ªESO E, Adela e Celtia, fixéronlle unha pequena entrevista para a radio.

Agradecer o seu tempo.

Organizado polo departamento de Lingua Castelá, o alumnado de 3ºESO acude hoxe día 1 de marzo, ao teatro Ágora, na cidade de A Coruña para ver a obra de teatro “La vida del Buscón”, que é unha adaptación da obra de Quevedo.
Rexenta Teatro leva vinte anos realizando campañas escolares por todo o país, apoiando aos departamentos de Literatura e Lingua, dos colexios e institutos, na lectura e estudo dos autores clásicos. Colaborou con compañías como Zascandil, *Ítaca e desde 2012 con Factoría Teatro.
Regenta teatro presenta a súa adaptación teatral da vida do Buscón de Francisco de Quevedo, unha novela picaresca que conta as aventuras de Pablo, un raparigo de orixe humilde e dubidosa cun forte desexo de mellorar a súa posición social.
A súa versión do Buscón expón unha competición entre cómicos por ver quen consegue interpretar o maior número de personaxes, do mesmo xeito que o Buscón, quen tamén se disfraza co fin de conseguir diñeiro, comida ou pousada mediante o engano e a burla. O seu gran soño é ser rico, para ser “alguén”, pero na sociedade o Século XVII, ese desexo non ten cabida.

la vida