Mediación

Departamento de mediación

No IES Parga Pondal de Carballo, un ano mais, poñemos en marcha unha das diversas actividades enmarcadas no Proxecto de Convivencia e Mediación do noso centro.

Ademais da formación en “Alumnado Mediador” iniciada no curso 2007/08 e que fai posible  contar en todos os cursos con alumnos e alumnas mediadores  que actúan como intermediarios na resolución de conflictos no centro ;  levamos 6 anos  traballando co programa de “Alumnado Axudante”, unha figura que nas aulas serve para favorecer a integración de novos alumnos e detectar conflictos que comenzan sendo pequenos problemas e así previr a súa derivación en problemas mais graves como o acoso. No presente curso, xa contamos con este tipo de alumnado en todos os niveis da ESO.

A selección do “Alumno Axudante”  comeza co alumnado de 1º da ESO e que chega ao centro por vez 1ª,  despois dun traballo previo dentro da aula nas horas de titoría,  sae escollido  polos propios  compañeiros o alumnado  que vai ser axudante o cal ten sempre  unha formación específica  que no presente curso  comenza o mañán  xoves 17 de xaneiro con 12 participantes,  e continuará os seguintes xoves.

No IES Parga Pondal o curso pasado eramos 75 persoas  traballando en mellorar a convivencia. Neste equipo inclúense os alumnos mediadores. Os bos resultados  deste traballo poden apreciarse na diminución do número das expulsións e  dos apercibimentos.

Desde o departamento de Mediación, encargado da convivencia escolar no IES Parga Pondal, agradecemos a implicación  de  profesorado, alumnado e familias ademáis de axentes externos como Vieiro ou os Servizos Sociais do concello para construir unha convivencia na comunidade educativa baseada na tolerancia e no respeto á diversidade.  Asimesmo, tamén damos as grazas  aos medios de comunicación  por facer  visible este traballo  que se desenvolve en moitos centros galegos de ensino e que está dando  moi bos resultados na mellora do clima escolar.

Departamento de Mediación do IES Parga Pondal