Axuda ao profesorado coas Aulas Virtuais durante a crise do COVID19

Titoriais oficiais do proxecto webs dinamicas da Xunta de Galicia para os profesores de cursos do Aula Virtual

Moodle 2.6 - Documentación para o profesorado editor de cursos

Novos videotitoriais que nos pasa a Xunta (aínda que son para unha versión de Moodle superior á que temos nós, os contidos son fácilmente extrapolables, tratando temas de moito interese e utilidade):

Videotitoriais caseiros do profesorado do noso centro:

Para o profesorado que prefira videotitoriais a nivel moi básico os seguintes vídeos poden axudar.

Cómo engadir recursos (pdf ou documentos) e ligazóns a páxinas web ao noso curso.

Cómo engadir tarefas para que o alumnado o poda entregar (nos casos en que teñamos matriculado o alumnado, contactar cos administradores do aula para matricular usuarios nos cursos)

Cómo enviar unha mensaxe masiva a todo o alumnado matriculado nun curso do aula virtual

Cómo crear un foro de dúbidas con carácter xeral nun dos nosos cursos do Aula Virtual.

Cómo empregar unha plantilla de Libre Office para introducir preguntas para probas en Moodle

O enlace á Web da plantilla: https://code.google.com/archive/p/libre-gift/

Ligazón por se queres descargar a plantilla directamente desta entrada.

Simplifica a creación de probas que poden ser un complemento ao proceso de aprendizaxe. Está nun arquivo comprimido en zip que hai que descomprimir.

Plantexade as vosas dúbidas no correo electrónico do centro ou á dirección. Tentaremos solucionalas no menor tempo posible.

Grazas por estar ahí. Ánimo e moita forza.