" As palabras técnicas nos idiomas indíxenas" traballo do alumnado de TIN II para o X día da Ciencia en Galego

Quechua Perú"Os alumnos de Tecnoloxía Industrial -II quixemos ver a traslación dalgunhas palabras a dous idiomas indíxenas de amplo uso: quechúa e suajili, adaptando un traballo xa realizado para celebrar o X Día da Ciencia en Galego neste ano 2019.

indíxenasDespois de realizar o traballo, cremos que a pesar de que o inglés é o idioma tecnolóxico moitos idiomas indíxenas do mundo poden adaptar termos e buscar equivalencias sempre e cando eses idiomas se usen e transmitan tanto como lingua nai como lingua educativa"

Preme na ligazón para visualizar o noso traballo. Agardamos que sexa do voso interese.