Luns 6 maio 2019. Primeiro día da VIII Semana da Ciencia e da Tecnoloxía

semana da ciencia

Do 6  ao 10 de Maio 2019

Preme na imaxe ou aquí para acceder ao calendario de actividades.

Case coma unha tradición chega a Semana da Ciencia e da Tecnoloxía ao 'Aguiar'. Durante esta semana, o alumnado, protagonista absoluto, instrúe aos seus compañeiros doutros cursos en diferentes disciplinas, mostrando así o resultado duns traballos desenvoltos con esforzo e ilusión ao longo de moitas sesións de clase.

Este ano tan especial para todos os brigantinos, no que celebramos o 800 aniversario da nosa cidade, non poucos proxectos xirarán en torno a nosa vila.

Ánimo a todos os alumnos/as participantes, sexan instructores ou instruídos, lembrade aprender disfrutando e disfrutar aprendendo.

Programa do luns 6 de maio

Sesión
Actividade programada   Demostración EchidnaShield2ºBAC-A/B/C(instrutores) Curso: 1ºESO- B/C Proxectos con relés:Xogo do pulso+ Alarma 3ºESO-A/B/C(instrutores) Curso: 2ºESO-B Proxectos básicos conARDUINO4ºESO-A/B/C/D(instrutores) Curso: 3ºESO-B Circuítos eléctricosdomésticos 2ºESO-A (instrutores) Curso: 3ºESO-B