Recuperación Cardiopulmonar na aula

O Departamento de Educación Física, desta volta coa iniciativa e coordinación de Leonardo Piñeiro organizou unhas sesións de Recuperación Cardiopulmonar (RCP) para alumnado de 3º da ESO.

Grazas ao convenio asinado polas Consellerías de Sanidade e Educación , RCP na aula chega ao noso IES nos derradeiros días do mes de febreiro.

RCP NA AULA xurde no marco do Plan Proxecto Deportivo de Centro ( xunto coa introducción ao piragüismo) co obxecto de impartir formación en soporte vital básico a todo o alumnado participante no proxecto e aberta tamén a todos os membros da comunidade educativa. Ensinar o funcionamento dos desfibriladores semiautomáticos externos permite ao noso alumnado formar parte do rexistro de reanimadores voluntarios da comunidade.