3º día da Semana da Ciencia e da Tecnoloxía.

Mércores 25 de abril. Estamos xa no ecuador da VII Semana da Ciencia e da Tecnoloxía.

Moitos proxectos, xa perfectamente axustados, funcionan sen nengún problema: Arduinos ou Raspberry... OK

O xogo de xincanas, trivials ou procuras na biblio segue a dar unha nota de frenesí investigador ás actividades.

As nosas alumnas fortalecen as súas capacidades expositoras contando aos compañeiros dosutros cursos fazañas de mulleres científicas.

Recibimos, ledos, a visita dunha compañeira docente no Cruz do Sar de Bergondo, nai de ex alumna e grande investigadora das primeras mulleres que se adicaron á matemática en Galicia. Recibimos a Matilde Ríos que impartirá a súa conferencia no Salón de Actos.

Por se alguén empeza a notar síntomas de esgotamento por tanta actividade... Soporte Vital Básico.

Que a forza nos acompañe!