ENCONTRO FAMILIAS-TITORES. 25.X.2017

O vindeiro mércores 25 de outubro  terá lugar, un ano máis, un dos encontros de maior transcendencia en cada curso escolar. Aquel que reune ao profesorado titor dos diversos cursos coas familias dos alumnos e alumnas titorados en cada curso e grupo.

O acto iniciarase coa benvida e presentación do equipo directivo ante os pais e nais que terá lugar no Salón de Actos do Instituto. Seguidamente cada titor/a dirixirase á aula cos pais e nais dos seus titorados onde se desenvolverá o encontro.

A hora de recepción de cada grupo de pais/nais terá lugar segundo a seguinte orde:

1º ESO  16:30

2º ESO   17:00

3º ESO   17:30

4º ESO   18:00

1º BAC   18:30

2º BAC   19:00

O obxectivo distes encontros é acadar un coñecemento máis personal  entre o centro e as familiar e informar dos aspectos máis significativos do curso que comeza.