Rematamos trimestre 21.XII.2016

Último día lectivo do trimestre.

Con "normalidade" (toda a que sexa posible) clases nas catro primeiras horas e, como remate actividades varias

• 14 Torneo de xadrez de Nadal ( dise pronto pr¡ero van xa 14 edicións) coa coordinación de Óscar García e Edda G. Beltrán ( comezan o torneo xa dende a 3ª hora)

• Festival de Nadal para o alumnado de 1º ciclo da ESO: música moderna, tradicional, chistes, algo de maxia, alegría por todos lados. Coa dirección e coordinación especialmente de Elvira Castro e Mª José Pardo

• Actividades deportivas para os alumnos de 3º e 4º da ESO e 1º e 2ª BAC. Coordinadas e organizadas por un grupo de alumnos de 1º coa axuda de Pepe Valverde e Edda G. Beltrán.

• Exhibición e partido de Jugger a cargo de varios ex alumnos e alumnos en curso.

¡FESTA!