Club de Lectura presencial de 2º BAC

Non hai dúbida, unha das formulas máis orixinais dos clubs de lectura do noso instituto son os da modalidade presencial que se realizan nos recreos co alumnado de 2º bacharelato.

Atendendo ás características diste curso final do bacharelato (tolo e desbocado) propónselles, en vez de traer feita unha lectura para falar sobre ela, achegarse a unha  durante o tempo do club. Por este motivo bótase man con frecuencia de formas literarias breves ( contos, aforismos, haikus...) e tamén de productos audiovisuais como cancións ou curtametraxes. O obxectivo non cambia: compartir reflexións e sentimentos arredor de textos, imaxes, sons...e arrodeados de amigos e compañeiros.

Parabéns para o equipo de biblioteca, e neste caso nomeadamente para o profesor Francisco Rodríguez, polo entusiasmo proxeléctico, por tantos recreos ao servizo da promoción da lectura. E parabéns para o alumnado que segue a deixarse enlear para a lectura.