Chegou aos nosos oídos....Ana Acción. Xoiaría en exposición

Chegou aos nosos oídos... que a nosa ex alumna Ana Acción participa coas súas creacións de xoiaría na exposición que o alumnado da Escola Mestre Mateo de Santiago presentará o 4 de novembro ás 19,30 na Cidade da Cultura da capital de Galicia. (E que nos, no Aguiar,  xa tivemos a sorte de coñecer o ano pasado na II Xornada de Orientación na que Ana participou amablemente)

Ana expón xunto con outros compañeiros de promoción que de seguro están a formar unha prometedora xeneración de creadores: As xoieras e xoieros que presentan a súa obra final, e que participan por segunda vez neste desfile, son : Alicia Martínez CasalsAna Acción VeigaEmma LichtensteinGrillo AldatzLidia Korai Ombak Laut, Marco Antonio Siles, Sara Pazos, Susana VeigaYinner Cardona YondaValen LaValen e Sonia Fernández.