Fálame da Emigración. Proxecto interxeracional co Centro de maiores da Fundación Abanca.

Video resumo do programa para distribución en toda Galicia. Como podedes ver,  grabado no Aguiar e con protagonistas "aguiarenses"

O curso 2015-2016, de xeito totalmente casual,  comezaba no IES Francisco Aguiar unha experiencia que acabou resultando do máis instrutiva e gratificante para os participantes e para moita xente no noso instituto.

Tratábase dun proxecto de cooperación interxeneracional no que un grupo de Maiores de Betanzos falaban aos alumnos de 2º da ESO sobre as súas experiencias da emigración. Co apoio da Fundación Abanca e o traballo incansable da súa coordinadora Ana Doval, o apoio do Departamento de Xeografía e Historia,  e o entusiasmo e cariño desbordado por maiores e nenos puidemos coñecer dun xeito máis fondo e cordial unha experiencia que é a de tantos galegos e galegas.

Neste curso 2016-2017 repetimos a colaboración. Comezamos os días 4 e 8 deste mes de novembro coas postas en común dos maiores nas aulas de 2º da ESO,  precedidas polo visionado dun pequeno documental. "Fálame da Enmigración" continuará en xaneiro: unha exposición e as aportacións dos alumnos como resultado das súas indagacións familiares, completarán este interesante traballo.

Video de participación do IES Francisco Aguiar no Dia da Solidariedade Interxeneracional