Probas de selectividade 2016. Información de interese

NOTAS IMPORTANTES PARA O ALUMNADO QUE REALIZARÁ

AS PROBAS DE ACCESO Á UNIVERSIDADE (SELECTIVIDADE)

EN XUÑO 2016 (días 8,9 e 10)

TRANSPORTE:

A empresa GILSANZ proporciona un autobús gratuito para ir aos exames ( só ida) :

1. Sairá da porta do Instituto ás 8.00h. do mércores 8 de xuño (compre estar uns minutos antes para evitar retrasos ou mesmo perdas)

IMPRESCINDIBLE PARA PRESENTARSE AO EXAME

1. As probas terán lugar na Facultade de Ciencias Económicas e Empresariais (Campus Elviña. Comisión Delegada nº 6) Tno. 981167000 Extensión 2409
      2. O alumnado participante nas PAAU deberá acudir á presentación o primeiro día (8 de xuño) ás 9.00 h. e nas sucesivas probas con puntualidade á  hora convocada para o seu comezo.

3. O alumnado deberá concorrer a cada un dos exames  provisto:

• DNI ou pasaporte

• Pluma ou bolígrafo de tinta azul ou negra

• Material propio de materias como: Debuxo ( compás, escuadra...) ou Latín e Grego ( dicionarios)

NON ESTÁ PERMITIDA A ASISTENCIA AOS EXAMES CON TELÉFONOS MÓBILES NIN OUTROS DISPOSITIVOS ELECTRÓNICOS, AGAS CALCULADORAS NON PROGRAMABLES. O incumplimento desta norma poderá ser motivo de medida disciplinaria.

Horario das PAU xuño 2016 (enlace)

O noso ánimo para os examinandos/as e un sorriso ( "pa' deses3sar")

¡SORTE!